شرکت اچ‌پی از کامپیوترهای شخصی جدید خود برای اهداف سازمانی رونمایی کرد

شرکت اچ‌پی در روز 17 سپتامبر (27 شهریورماه) و ضمن برگزاری رویداد HP Reinvent؛ گردهمایی شرکای جهانی کمپانی از مجموعه جدید کامپیوترهای شخصی خود برای تامین نیاز بازارهای سازمانی رونمایی کرد. در این مراسم اچ‌پی به معرفی سبک‌ترین نوت‌بوک تجاری مبتنی بر پردازنده‌های AMD در جهان با نام HP ProBook 635 Aero G7 پرداخت. همچنین این شرکت از سری HP ProBook 600 G8 و 400G8 PC Series برای کاربران حرفه‌ای شاغل در کمپانی‌های در حال رشد رونمایی کرد. سری HP EliteDesk 805 G6 با هدف پاسخگویی به درخواست‌های چندمنظوره کاربران طی یک روز کاری طراحی شده و سری HP ProDesk 405 G6 نیز مجهز به جدیدترین پردازند‌ه‌های سری AMD Ryzen Pro است.

HP ProBook 635 Aero G7

توان پردازشی نوت‌بوک HP ProBook 635 Aero G7 از طریق جدیدترین پردازنده‌های سری AMD Ryzen 4000 با قابلیت PRO APUs تامین می‌شود. این لپ‌تاپ دارای شاسی کاملا فلزی بوده و در ساخت آن از 62 درصد منیزیم و آلومینیوم با پایداری بالا استفاده شده است. اچ‌پی خاطرنشان کرده که این محصول در برابر 1000 چرخه ضدعفونی از طریق دستمال مرطوب خانگی مقاوم خواهد بود. وزن این دستگاه زیر 1 کیلوگرم بوده و باتری آن از قابلیت شارژدهی طولانی‌مدت برخوردار است.

HP ProBook 600 G8 and 400 G8 Series

سری HP ProBook 600 از الگوی طراحی باریک و کماکان بادوام برخوردار بوده و از یک شاسی آلومینیومی، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 80 درصدی و یک صفحه‌کلید مقاوم و نفوذناپذیر بهره می‌گیرد. این لپ‌تاپ در بازارهای جهانی قابل دسترس بوده و با وجود پردازنده آپشنال 4 هسته‌ای نسل 11 سری Core اینتل از قابلیت سرویس‌دهی آسان، عملکرد بالا، شارژدهی طولانی باتری و قابلیت اتصال تاندربولت برخوردار است. همچنین استفاده از حافظه‌های آپشنال Opal2 SSD امکان دسترسی به فضای ذخیره‌سازی ایمن برای سازمان‌ها را فراهم می‌کند.

ابعاد جمع‌وجور، وزن سبک و شاسی باریک همراه با قطعات آلومینیومی موجب حمل و نقل آسان لپ‌تاپ‌های سری HP ProBook 400 شده است. صفحه‌نمایش آپشنال با روشنایی بالا دارای نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بیش از 87 درصدی بوده و صفحه‌کلید جدید نیز از عملکرد بی‌سروصدا و پاسخگویی مطلوب برخوردار است. HP ProBook 450 با وجود پردازنده آپشنال 4 هسته‌ای نسل 11 اینتل، تراشه گرافیکی Intel Iris Xe و حافظه 2 کاناله قابل ارتقاء و سریع SODIMM دارای عملکرد مطلوب و شارژدهی طولانی‌مدت باتری بوده و از حافظه‌های پرسرعت SSD بهره می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH