اسمارت‌فون ال‌جی K42 با طراحی عجیب پنل پشتی رسما رونمایی شد

کمپانی ال‌جی به منظور استفاده از الگوی طراحی آشنا و با اصالت بیش‌تر در سال 2020 روشی ساده را ارائه نموده است. این رویکرد در اسمارت‌فون جدید ال‌جی K42 پیاده‌سازی شده است. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ این هندست از الگوی طراحی کاملا عادی برخوردار است؛ اما پنل پشتی دستگاه کاملا نامتعارف به‌نظر می‌رسد. ظاهرا این قسمت با نوعی لایه فیلم یا برچسب پوشانده شده است. ال‌جی این لایه را Unique Wave Pattern نامگذاری نموده است. بدین‌ترتیب شما با استفاده از تنها یک استیکر می‌توانید رنگ‌آمیزی و الگوی طراحی آشنای دستگاه را متحول نمایید.

ال‌جی K42 با طراحی بسیار عجیب پنل پشتی رونمایی شد

قیمت‌گذاری این اسمارت‌فون هنوز اعلام نشده است؛ اما بدیهی است که ال‌جی K42 بایستی یک هندست ارزان‌قیمت باشد. این دستگاه از یک نمایشگر غول‌پیکر با اندازه قطری 6.6 اینچ و رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره‌برداری خواهد کرد. همچنین توان پردازشی گوشی نیز از طریق تراشه هلیو P22 ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود.

ال‌جی K42 مجهز به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه فلش است. پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه شامل حسگرهای 13، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. انرژی موردنیاز دستگاه توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. ابعاد اسمارت‌فون جدید معادل با 165×76.7×8.4 میلی‌متر و وزن آن برابر با 184 گرم است. خوشبختانه ال‌جی K42 مجهز به درگاه USB-C بوده و از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند. استقامت بالا یکی از ویژگی‌های شاخص ال‌جی K42 محسوب می‌شود؛ چرا که این هندست موفق به کسب استاندارد نظامی MIL-STD-810G شده است.

ال‌جی Wing بخشی از پروژه اکسپلورر کمپانی بوده و به‌زودی محصولات بیش‌تری در قالب این پروژه عرضه خواهند شد

اسمارت‌فون عجیب ال‌جی Wing طی سال جاری روانه بازار شده است. این هندست به لطف بهره‌گیری از نمایشگر قابل چرخشی که در پشت نمایشگر اصلی پنهان شده است؛ نویدبخش خلق تجربه‌ای خاص برای کاربران خواهد بود. این موضوع به‌معنای عدم زیبایی سبک طراحی دستگاه نیست؛ اما دلایل به‌کارگیری این سبک طراحی و محاسن آن برای کاربران قابل درک نبوده و جای تامل دارد. بازاریابان ال‌جی برای متقاعد کردن کاربران به خریداری یک اسمارت‌فون عجیب و غریب با برچسب قیمتی 1000 دلاری یقینا کار دشواری پیش رو خواهند داشت.


اکنون به‌نظر می‌رسد که روند تولید دستگاه‌های نامتعارف کمپانی با عرضه اسمارت‌فون ال‌جی Wing به پایان نخواهد رسید؛ چرا که اعلام شده محصول جدید نیز بخشی از سری جدید گجت‌های الجی موسوم به Explorer Project به‌شمار خواهد رفت. هدف از عرضه چنین دستگاه‌های عجیبی یافتن روش‌های جدید برای تعامل کاربران با گوشی‌های تلفن‌همراه، تمرکز بر نیازهای همواره در حال تغییر مصرف‌کنندگان امروزی و به چالش کشیدن هنجارهای به رسمیت شناخته شده است. کمپانی شخصا معتقد است که ال‌جی Wing به جسورانه‌ترین اسمارت‌فون نوظهور با قالب طراحی جدید و امکانات متفاوت تبدیل خواهد شد؛ قابلیت‌هایی که کاربران اسمارت‌فون‌های معمولی به آن‌ها دسترسی نخواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH