سامسونگ نخستین تیزر ویدیویی مربوط به اسمارت‌فون گلکسی F41 را منتشر کرد

اگرچه تا موعد رونمایی اسمارت‌فون گلکسی F41 سامسونگ در هندوستان کماکان زمان زیادی باقی‌مانده است؛ اما غول کره‌ای فرآیند انتشار تیزرهای مربوط به طراحی و ساختار این اسمارت‌فون را آغاز نموده است. نکته جالب‌توجه اینکه سامسونگ برای گوشی جدید سری گلکسی F خود از برچسب FullOn# بهره گرفته و برای پنهان نمودن هویت این هندست هیچ تلاشی نشان نداده است. برای مشاهده تیزر ویدیویی گلکسی F41 کافیست اینجا کلیک کنید.

توضیحات ویدیو شامل لینک‌های مربوط به وبسایت سامسونگ و فروشگاه Flipkart است؛ مکان‌هایی که گلکسی F41 پس از عرضه از طریق آن‌ها به فروش خواهد رفت. با این‌حال هندست مذکور مشخصا برای بازار هندوستان طراحی و توسط کارخانه Noida در این کشور تولید شده است. با این‌حال تیزر ویدیویی کماکان به مشخصات این هندست اشاره چندانی نکرده است. با این وجود بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی F41 از یک نمایشگر سوپر آمولد و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

گلکسی F41 طی روز 8 اکتبر (17 مهرماه) در هندوستان عرضه خواهد شد

اطلاعات مندرج در فهرست وبسایت Flipkart نشان می‌دهند که گلکسی F41 در ساعت 5:30 دقیقه بعدازظهر روز 8 اکتبر به وقت محلی رسما در کشور هندوستان معرفی خواهد شد. بعلاوه تصویری از این اسمارت‌فون منتشر شده که طراحی پنل جلویی و پشتی آن‌را نمایش می‌دهد. این هندست از یک پنل سوپر آمولد با الگوی طراحی Infinity-U بهره می‌گیرد.

پیش‌تر وبسایت رسمی یکی از غول‌های تجارت الکترونیک در هندوستان موسوم به Flipkart خبر عرضه قریب‌الوقوع این اسمارت‌فون را موردتائید قرار داد. اکنون صفحه رسمی و اختصاصی مربوط به این اسمارت‌فون جدید در وبسایت Flipkart راه‌اندازی شده است. تا روز گذشته این صفحه دربردارنده اطلاعاتی مختصر پیرامون مشخصات فنی دستگاه بود. اما بر اساس اعلامیه داخل سایت، سامسونگ احتمالا به‌زودی از محصول جدیدی رونمایی خواهد کرد. همچنین با آغاز فرآیند فروش سری گلکسی F این هندست‌ها منحصرا از طریق فروشگاه Flipkart عرضه خواهند شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی F41 از نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین جلویی بهره خواهد برد. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اگزینوس 9611 و حافظه رم 6 گیگابایتی تامین خواهد شد. گلکسی F41 با رابط گرافیکی One UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار می‌شود. همچنین این اسمارت‌فون مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی خواهد بود. این هندست با 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، آبی و سبز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

حضور گلکسی F41 در فهرست Google Play Console

بر اساس اطلاعات فهرست Google Play Console گلکسی F41 مجهز به نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080×2349 پیکسل) و چگالی پیکسلی 420DPI است. همچنین توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اگزینوس 9611 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم تامین می‌شود. به‌نظر می‌رسد که مشخصات گلکسی F41 با یکی دیگر گوشی‌های سامسونگی سری گلکسی M موسوم به گلکسی M31 مطابقت دارد. نهایتا این هندست با رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید 10 روانه بازار می‌شود.

یک خبرچین مشهور با نام Ishan Agarwal نیز در اقدامی مستقل تصاویر شماتیک گلکسی F41 را منتشر کرد. بر اساس محتوای تصاویر، گلکسی F41 از نمایشگری با ناچ قطره‌ای شکل در قسمت جلویی بهره خواهد برد. همچنین در قسمت پشتی هندست نیز پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه همراه با یک فلاش LED درون ماژول مستطیلی شکل به چشم می‌خورد. اسکنر اثرانگشت نیز در قسمت پشتی گوشی مستقر شده است. پورت USB-C گوشی احتمالا در قسمت تحتانی و حد فاصل شبکه اسپیکر و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون مستقر خواهد شد؛ در حالی‌که کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا و دکمه پاور در سمت راست بدنه گوشی قرار دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH