آموزش Mute کردن افراد در اینستاگرام

شاید بی‌ادبی باشد که یک همکار جدید را در اینستاگرام آنفالو کنید. اگر قصد مشاهده استوری و پست‌های شخصی را ندارید، اما همچنان به ادامه مکالمه متنی با وی علاقه‌مند هستید، آنگاه بهتر است که نحوه Mute اشخاص در اینستاگرام را یاد بگیرید.

هنگامی‌که پروفایل شخصی را Mute (بی‌صدا) می‌کنید، آنگاه اینستاگرام نیز آن شخص را از اقدام شما، باخبر نمی‌کند. در زیر به شیوه بی‌صدا کردن پست‌ها و استوری‌های کاربران اینستاگرام، می‌پردازیم.

نحوه Mute در اینستاگرام

در اپلیکیشن اندروید و یا آیفون اینستاگرام، باید به پروفایل و یا صفحه شخص موردنظر خود بروید.

حال باید در بالای صفحه پروفایل کاربر، کلید “Following” را لمس کنید.

نحوه mute در اینستاگرام

در منویی که ظاهر شده، باید گزینه “Mute” را انتخاب کنید.

نحوه mute در اینستاگرام

حال باید کلید تغییر وضعیت کنار “Posts” و “Stories” را لمس کنید. در حالت پیش‌فرض، پست‌ها و استوری‌های آن شخص به شما نمایش داده نمی‌شوند.

نحوه mute در اینستاگرام

اگر می‌خواهید که فقط استوری‌های کاربران را Mute کنید، آنگاه می‌توانید در بخش استوری‌ها، انگشت خود را بر روی آیکون پروفایل شخص موردنظر، نگه دارید. در ادامه منویی در مقابل شما ظاهر می‌شود.

نحوه mute در اینستاگرام

در اینجا باید گزینه “Mute” را برگزینید. در ادامه، استوری شخص موردنظر به‌سرعت مخفی می‌شود.

نحوه mute در اینستاگرام

اگر هم مشغول مرور پست‌های شخصی بوده و می‌خواهید که آن شخص را Mute کنید، آنگاه باید در کنار نام پروفایل وی، منوی سه‌-نقطه را لمس کنید.

در ادامه و در منوی ظاهر شده، گزینه “Mute” را انتخاب کنید.

نحوه mute در اینستاگرام

اگر می‌خواهید که فقط پست‌های شخص مدنظر خود را بی‌صدا کنید، آنگاه باید “Mute Posts” را برگزینید. اگر هم می‌خواهید که پست و استوری‌های آن شخص را با هم بی‌صدا کنید، آنگاه باید گزینه “Mute Posts And Story” را لمس کنید.

نحوه Unmute کردن اشخاص در اینستاگرام

در بالا، نحوه Mute اشخاص در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. حتی اگر شخصی را بی‌صدا کرده باشید، آنگاه بازهم می‌توانید به پروفایل وی رفته و سپس در آنجا، پست‌ها و استوری‌های وی را مشاهده کنید. اگر بخواهید که شخصی را Unmute کنید، آنگاه باید در پروفایل وی، مجددا کلید “Following” را لمس کرده و سپس در منوی ظاهر شده، گزینه “Mute” را انتخاب کنید.

اکنون باید کلیدهای تغییر وضعیت کنار “Posts” و “Stories” را لمس کرده تا پروفایل شخص موردنظر، از حالت بی‌صدا خارج شود.

نحوه mute در اینستاگرام

6 در مورد “آموزش Mute کردن افراد در اینستاگرام”

  1. اقاخیلی خیلی مچکرم ازسایت خوبتون من همه سایت هامیرفتم مشکلم حل نمیشد ولی امروز مشکلم حل شد خیلی مچکرم❤️??????

    1. بعضیا هستن از اینستاگرام فقط به عنوان پیامرسان استفاده میکنن و چون مخاطبینشون زیاده دوست ندارن پیجشون شلوغ بشه نمونش خود من به نظرم این قابلیت خیلی میتونه مفید باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH