کمپانی ال‌جی به‌زودی از 3 اسمارت‌فون میان‌رده سری Q خود رونمایی خواهد کرد

بر اساس گزارش وبسایت LetsGoDigital انتظار می‌رود که کمپانی ال‌جی به‌زودی از 3 اسمارت‌فون جدید سری Q خود برای بازار گوشی‌های میان‌رده رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد که ال‌جی الکترونیکس نسبت به ثبت نمادهای تجاری Q43، Q63S و Q83 در سرویس اطلاعات مالکیت معنوی کره (KIPRIS) اقدام نموده است. این درخواست در تاریخ 25 سپتامبر 2020 (4 مهرماه) ارائه شده است. نمادهای تجاری در 9 دسته مختلف طبقه‌بندی شده و محصولات اسمارت‌فونی را شامل می‌شوند.

البته اسمارت‌فون‌های سری Q سری جدیدی از محصولات برند ال‌جی به‌شمار نمی‌روند. هندست‌های این سری جزو محصولات میان‌رده طبقه‌بندی شده و شامل ال‌جی Q70؛ نخستین گوشی مجهز به نمایشگر حفره‌دار و ال‌جی Q60 در قاره اروپا هستند. هر 2 هندست محصولاتی میان‌رده محسوب می‌شوند.

ال‌جی Q70 و Q60

اسمارت‌فون‌های ال‌جی Q70 و Q60 دارای الگوی طراحی غالبا مشابهی هستند؛ اما در طراحی قسمت جلویی با یکدیگر تفاوت‌های جزئی دارند. هر 2 هندست مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی هستند؛ اما در قسمت جلویی در عوض به‌کارگیری الگوی طراحی قطره‌ای شکل شاهد استفاده از نمایشگر حفره‌دار هستیم. ال‌جی Q70 مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و طراحی حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در بخش سخت‌افزار داخلی نیز توان پردازشی ال‌جی Q70 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 675 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. همچنین کاربران با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توانند فضای ذخیره‌سازی دستگاه را تا سقف 2 ترابایت افزایش دهند.

ماژول دوربین پشتی گوشی شامل حسگر اصلی 32 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه‌ای و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. انرژی موردنیاز دستگاه از طریق یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 تامین می‌شود. همچنین ال‌جی Q70 با سیستم‌عامل اندروید 9 پای روانه بازار شده است. برخی امکانات این هندست با برخی محصولات پرچم‌دار ال‌جی مشترک است که از میان آن‌ها می‌توان به گواهی حفاظتی IP68، مبدل صوتی 32 بیتی Quad DAC، پشتیبانی از فناوری صدای استریوی 3 بعدی DTS:X، گواهی استقامت نظامی و دکمه اختصاصی برای دستیار صوتی گوگل اسیستنت اشاره کرد.

در خصوص اسمارت‌فون‌های ال‌جی Q31 ،Q51 و Q61 چه می‌دانیم؟

بعلاوه نمادهای تجاری مربوط به اسمارت‌فون‌های ال‌جی Q51، Q31 و Q61 نیز در کره‌جنوبی به ثبت رسیده است. در عین‌حال اسمارت‌فون ال‌جی Q92 نیز به‌عنوان یک محصول پیشرفته اخیرا معرفی شد. نمادهای تجاری ثبت شده توسط ال‌جی صرفا به 3 دستگاه فوق محدود نیست؛ چرا که کمپانی کره‌ای در ماه مه سال جاری به یکباره 13 نماد تجاری سری Q را به ثبت رساند. با این‌حال جزئیات مربوط به 3 هندست فوق هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH