وان‌پلاس فرآیند توسعه سری وان‌پلاس 9 با اسم رمز لیموناد را آغاز کرده است

هفته گذشته با اتفاقاتی مهم برای کمپانی وان‌پلاس همراه بود. کارل پی؛ موسس وان‌پلاس این کمپانی را ترک کرد و اسمارت‌فون جدید تولیدکننده چینی با نام وان‌پلاس 8T نیز رسما معرفی شد. با این‌حال فعالیت تجاری در وان‌پلاس مطابق روال معمول ادامه دارد و تلاش‌ها جهت توسعه سری پرچم‌دار آینده کمپانی نیز آغاز شده است.

اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و وا‌ن‌پلاس 9 پرو دارای اسم رمز لیموناد (Lemonade) هستند

یک شخص خبرچین با نام Max J اعلام کرده که “لیموناد” به‌عنوان اسم رمز داخلی برای سری آینده وان‌پلاس 9 در نظر گرفته شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی 6 ماهه نخست سال 2021 و احتمالا در ماه‌های مارس یا آوریل شاهد رونمایی بین‌المللی از هندست‌های سری وان‌پلاس 9 خواهیم بود. در حال حاضر پیرامون این دستگاه‌های پیشرفته اطلاعات محدودی قابل دسترس است؛ اما انتظار می‌رود که توان پردازشی هر 2 مدل وان‌پلاس 9 و وان‌پلاس 9 پرو از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 875 ساخت شرکت کوالکام تامین شود. این نیمه‌هادی در ماه دسامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

همچنین مشتریان احتمالا شاهد عرضه هندست‌هایی مجهز به نمایشگرهای حفره‌دار، حواشی فوق‌العاده باریک و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهند بود. همچنین ارتقاء ساختار و عملکرد ماژول دوربین نیز سناریویی محتمل به‌نظر می‌رسد. به‌طور کلی برجستگی ماژول دوربین احتمالا به نمونه مورد استفاده در وان‌پلاس 8T شباهت خواهد داشت.

در حال حاضر قیمت‌گذاری و زمان عرضه این هندست‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما در صورت تکرار رویدادهای پیشین بایستی حداقل یکی از مدل‌های پرچم‌دار آینده توسط شرکت مخابراتی T-Mobile عرضه شود. با این‌حال وان‌پلاس 8T توسط اپراتور ورایزن عرضه شد؛ لذا تکرار چنین سناریویی با سری وان‌پلاس 9 نیز امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH