معرفی مدل‌های سفارشی آی‌فون 12 پرو و پرو مکس اپل با الهام گرفتن از جنگجویان باستان!

شرکت Caviar در جدیدترین اقدام خود از سری جدید گوشی‌های آی‌فون 12 سفارشی خود رونمایی کرده است. این‌بار و در سری جدید از تم “جنگجو” استفاده شده است. این محصولات بر پایه هندست‌های آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس طراحی شده و فرآیند پیش‌سفارش آن‌ها نیز از پیش‌تر آغاز شده است. در خصوص زمان فروش گجت‌های مذکور هیچ توضیحی ارائه نشده است؛ اما با توجه به تغییر زمان عرضه مدل‌های امسال آی‌فون توسط اپل پیش‌بینی می‌شود که مدل سفارشی آی‌فون 12 پرو مکس با کمی تاخیر نسبت به مدل پرو روانه بازار شود.

طراحی درجه نظامی در قسمت پشتی هندست در واقع نشان‌دهنده شمشیری است که در زره‌پوش دشمن فرو رفته است. دستگاه‌های جدید 4 نسخه مختلف از جنگجویان نجیب گرفته تا امپراطوری‌های رومی را شامل می‌شود و قیمت‌گذاری آن‌ها در محدوده 5490 تا 46460 دلار متغیر است.

مدل‌های سفارشی گوشی‌های آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس با اسامی Samurai، Viking، Knight و Assassin که توسط شرکت Caviar طراحی شده‌اند

مدل Knight (شوالیه) با فلز تیتانیوم پوشانده شده و از الگوی هندسی یادآور زره‌های زنجیری بهره می‌گیرد. مدل Viking (وایکینگ) نیز از عنصر تیتانیوم استفاده می‌کند؛ اما در کنار آن از سنگ مرمر قرمز و پوست گرگ نیز بهره خواهد برد. در ساخت مدل Samurai (سامورایی) از تیتانیوم و سنگ مرمر قرمز استفاده می‌شود؛ اما این مدل دارای تزئیات کربنی بافته شده است. هر 3 مدل فوق با قیمت‌گذاری پایه 5490 دلاری به بازار عرضه می‌شوند.

مدل Assassin (قاتل) کمی گران‌تر بوده و بر پایه عناصر تیتانیوم و کربن تولید می‌شود؛ اما این‌بار از سنگ مرمر سیاه و یک قطره خون در نوک تیغه شمشیر (تهیه شده از سنگ جواهر قرمز لعاب‌کاری شده) استفاده شده است. 4 مدل فوق در تیراژ نسبتا محدود 99 دستگاهی تولید خواهند شد. به منظور مشاهده ویدیوی مربوط به معرفی مدل‌های مذکور کافیست اینجا کلیک کنید.

مدل Zulfiqar (ذوالفقار) بر اساس یک شمشیر افسانه‌ای با همین نام ساخته شده است. در طراحی این مدل از طلای 18 عیار، تیتانیوم با الگوی فولاد فولاد دمشقی و مرمر سبز تراش‌خورده استفاده شده است. 2 عدد یاقوت سرخ (با وزن کلی 0.8 قیراط) نیز نمادی از 2 قطره خون محسوب می‌شوند. قیمت‌گذاری این مدل از رقم 29690 دلار آغاز شده و شرکت Caviar تنها 19 عدد از آن‌ها را تولید خواهد کرد.

مدل سفارشی گوشی‌های آی‌فون 12 پرو  و پرو مکس با نام Zulfiqar که توسط شرکت Caviar طراحی شده است

نهایتا با 7 گوشی از سری امپراطور سروکار خواهیم داشت. این هندست‌ها با الهام گرفتن از مفهوم 7 تپه در منطقه روم باستان تولید می‌شوند. سری امپراطور با الهام گرفتن از سبک امپراطور کنستانتین تولید شده و از سنگ مرمر سیاه با رگه‌های سفید بهره می‌گیرد؛ ماده‌ای که غالبا در کاخ‌های روم به کار گرفته می‌شده است.

مدل سفارشی گوشی‌های آی‌فون 12 پرو  و پرو مکس با نام Imperator که توسط شرکت Caviar طراحی شده و دارای تکه‌ای از یک نیزه واقعی است

چرم قرمز و طلای ساتن تداعی‌کننده تجملات آن دوران هستند. اما ارتباط مستقیم سری امپراطور با دوران روم باستان هنگامی آشکار می‌شود که متوجه وجود نیزه باستانی شوید. ارتش روم باستان زمانی از این سلاح استفاده می‌کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH