طرفداران گوگل با پرداخت ماهیانه تنها 9 دلار می‌توانند صاحب اسمارت‌فون پیکسل 4a شوند!

اپراتور شبکه موبایلی مجازی شرکت گوگل موسوم به گوگل فای (Google Fi) اکنون روش جدیدی را برای خریداری گوشی‌های تلفن‌همراه ارائه نموده است: در این روش مشتریان در عوض خریداری مستقیم دستگاه و پرداخت هزینه آن به‌طور کامل می‌توانند در یک قرارداد 2 ساله ثبت‌نام نمایند. بدین‌ترتیب افراد با پرداخت هزینه چند دلاری به‌صورت ماهیانه قادر به خریداری گوشی برای پاسخ‌گویی به اهداف خدماتی خود خواهند بود.

در این طرح تنها یک هندست با نام پیکسل 4a در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. قرارداد پایه شامل پرداخت مبلغ 9 دلار به‌صورت ماهیانه برای مدت 2 سال (مجموعا 216 دلار) است. در پایان این طرح کاربران مالک یک دستگاه اسمارت‌فون پیکسل 4a با قیمت‌گذاری خرده فروشی پیشنهادی 349 دلاری خواهند بود.
گوگل تصور می‌کند که کاربران به پرداخت منظم هزینه اشتراک ماهیانه خود ادامه داده و دستگاه جدید را دریافت خواهند کرد. همچنین بر اساس پیشنهاد کمپانی کاربران پس از مدت 2 سال می‌توانند هندست خود را به یک دستگاه پیکسلی جدید ارتقاء دهند.

همچنین یک تعرفه آپشنال دیگر موسوم به “طرح حفاظت از دستگاه” با هزینه اشتراک ماهیانه معادل 6 دلار نیز قابل دسترس است. بر اساس اعلام گوگل این طرح در برابر آسیب‌های تصادفی، مفقودی یا سرقت گوشی (به جز در شهر نیویورک) و خرابی‌های مکانیکی خارج از ضمانت از هندست شما محافظت می‌کند. در واقع با پرداخت هزینه 6 دلاری به‌صورت ماهیانه گوشی معیوب کاربران تعمیر نخواهد شد؛ اما در عوض آن‌ها از برخی تعرفه‌های تخفیفی بهره‌مند می‌شوند. بر اساس اعلام گوگل کاربران برای تعویض نمایشگر پیکسل 4a بایستی مبلغ 49 دلار دیگر پرداخت نمایند. همچنین تعمیر خرابی‌های مکانیکی و جایگزینی دستگاه به سرقت رفته نیز به ترتیب 79 و 99 دلار هزینه خواهد داشت.

گوگل در وهله نخست مایل است تا کاربران خدمات موردنظر خود را به‌همراه گوشی تلفن‌همراه انتخاب کنند. در این طرح کاربران برای مدت 2 سال هر ماهه مبلغ 15 دلار و مجموعا مبلغ 360 دلار را پرداخت خواهند کرد.


گوگل فای کسب‌وکار اپراتور شبکه مجازی موبایلی شرکت گوگل محسوب می‌شود. این اپراتور ارائه‌دهنده سرویس‌های تلفن‌همراه از شرکت‌های مخابراتی T-Mobile و US Cellular به‌شمار رفته و مجموعه‌ای از قابلیت‌های صوتی گوگل نظیر متون تحت وب و ایمیل صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوگل فای 2 طرح پرداخت صورتحساب را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد: تعرفه نخست موسوم به طرح پیش‌پرداخت شامل پرداخت مبلغ 20 دلار به‌صورت ماهیانه برای ارسال پیام‌های متنی و برقراری تماس‌های صوتی به‌صورت نامحدود است. همچنین کاربران در ازای هر گیگابایت مصرف داده بایستی 10 دلار پرداخت نمایند. گوگل مایل است تا این تعرفه را “10 دلار به ازای هر گیگابایت داده” نامگذاری نماید. اما صورتحساب داده با ضریبی از ترافیک 1 گیگابایتی افزایش پیدا نمی‌کند. در واقع کاربران دقیقا مطابق با میزان مصرف داده خود هزینه آن‌را پرداخت خواهند کرد.

گزینه دوم یک طرح 70 دلاری نامحدود است که در ازای آن کاربران از ماهیانه 22 گیگابایت ترافیک داده‌ای پرسرعت بهره‌مند خواهند شد. همچنین در این تعرفه کاربران قادر به ارسال پیام‌های متنی و برقراری تماس‌های رایگان به میزان معمول بوده و 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری در سرویس Google Cloud را دریافت خواهند کرد.

در هر 2 تعرفه کاربران بابت اتصال به اینترنت یا استفاده از سایر سیم‌کارت‌های مخصوص داده هیچ‌گونه هزینه اضافی را پرداخت نخواهند کرد. در یک طرح انعطاف‌پذیر نیز کاربران صرفا در ازای داده‌های مصرفی خود هزینه پرداخت می‌کنند. در تعرفه نامحدود نیز کاربران از حداکثر 22 گیگابایت ترافیک داده‌‌ای بهره‌مند خواهند شد. همچنین گوگل فای بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافی کماکان به فعالیت خود در بیش از 200 کشور بین‌المللی ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH