سامسونگ به دومین تولیدکننده بزرگ تبلت در جهان طی 3 ماهه سوم سال 2020 تبدیل شد

کمپانی سامسونگ تقریبا در تمامی حوزه‌های اصلی کسب‌وکار خود عملکرد درخشانی داشته است. روز گذشته این شرکت در گزارش مالی جدید خود به کسب بیش‌ترین میزان درآمد طی دوره زمانی 3 ماهه اشاره کرد. همچنین به گفته کمپانی اکنون سامسونگ به بزرگ‌ترین برند اسمارت‌فون در هندوستان تبدیل شده است. اکنون یک گزارش جدید دیگر نیز نشان‌دهنده کیفیت عملکرد سامسونگ در بازار جهانی تبلت طی دوران رونق دورکاری از منزل است.

بر اساس گزارش جدید موسسه (International Data Corporation (IDC در 3 ماهه سوم سال 2020 شرکت سامسونگ به‌عنوان دومین برند برتر تبلت در جهان شناخته شد. در این مدت غول کره‌ای موفق به فروش 9.4 میلیون دستگاه تبلت شد و سهم 19.8 درصدی از بازار را به خود اختصاص داد. میزان فروش تبلت‌های سامسونگ با افزایش 89.2 درصدی نسبت به سال گذشته بالاترین نرخ رشد را در میان کلیه تولیدکنندگان برتر تبلت در جهان ثبت کرد. مطابق روال همیشگی کمپانی اپل با کسب سهم 29.2 درصدی از بازار در صدر فهرست فروشندگان برتر تبلت در جهان قرار گرفت. در این مدت غول کوپرتینویی موفق به فروش 13.9 میلیون دستگاه آی‌پد شد.

در 3 ماهه سوم سال 2020 سهم شرکت آمازون از بازار جهانی تبلت کاهش یافت و این برند به رتبه سوم سقوط کرد. غول تجارت الکترونیکی با کسب سهم 11.4 درصدی از بازار موفق به فروش 5.4 میلیون دستگاه تبلت در سراسر جهان شد. شرکت‌های هواوی و لنوو نیز به‌ترتیب در رتبه‌های چهارم و پنجم جای گرفتند. در ادامه می‌توانید جدول کامل مربوط به رتبه‌بندی تولیدکنندگان برتر تبلت در جهان را مشاهده نمایید:

طی چند ماه گذشته شرکت سامسونگ چندین مدل مختلف تبلت  از جمله مدل‌های پرچم‌دار گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس را به بازار عرضه نموده است. گلکسی تب S7 پلاس 5G به نخستین تبلت جهان با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G تبدیل شد. همچنین گزارش منتشر شده طی روز گذشته نیز اعلام کرد که سری گلکسی S20 سامسونگ پرفروش‌ترین سری اسمارت‌فونی 5G در جهان طی 6 ماهه نخست سال 2020 به‌شمار می‌رود.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH