کنترلر DualSense کنسول پلی‌استیشن 5 با PS4 سازگاری ندارد

کنترلر DualSense کنسول پلی‌استیشن 5 پیش از موعد مقرر در دسترس مشتریانی قرار گرفته که نسبت به پیش‌سفارش این محصول اقدام نموده‌اند. اکنون پس از گذشت چند روز کاربران DualSense متوجه شده‌اند که کنترلر نسل آینده آن‌ها با کنسول پلی‌استیشن 3 سونی سازگاری دارد. یک کاربر یوتیوبی با نام MidnightMan با انتشار ویدیویی نشان داد که کنترلر نسل بعدی به‌صورت کاملا بی‌نقص با پلی‌استیشن 3 کار می‌کند.

همچنین قابلیت‌های بلوتوث در کنسول قدیمی سونی به کاربران امکان می‌دهد تا از کنترلر DualShock 4 ویژه PS4 نیز استفاده کنند. بعلاوه کنترلر DualSense حتی به‌صورت بی‌سیم نیز به PS3 متصل می‌شود. موضوع جالب‌توجه اینکه بر اساس اعلام کاربر یوتیوبی کنترلر DualSense پلی‌استیشن 5 با کنسول نسل فعلی پلی‌استیشن 4 سازگاری ندارد. علیرغم تلاش کاربر برای برقراری اتصال به‌صورت بی‌سیم و سیمی، کنترلر موفق به شناسایی پلی‌استیشن 4 نشد. برای مشاهده ویدیوی منتشر شده توسط کاربر یوتیوبی مذکور کافیست اینجا کلیک کنید.

MidnightMan در آخرین تست خود به منظور انجام بازی‌های PS4 روی کامپیوتر شخصی از طریق مشخصه Remote Play، کنترلر جدید خود را مستقیما به PC متصل کرد. در این‌حالت کنترلر بدون کوچک‌ترین مشکل کار کرد.

شرکت سونی احتمالا با انتشار یک به‌روزرسانی فیرم‌ور برای کنسول پلی‌استیشن 5 به امکان اتصال کنترلرهای DualSense به پلی‌استیشن 4 را فراهم می‌کند. اما در زمان نگارش این مطلب کنترلر جدید با کنسول PS4 سازگار نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH