اسمارت‌فون‌های سری آنر V40 با 2 تراشه مختلف به بازار عرضه خواهند شد

پیش‌تر و در ماه اکتبر شاهد انتشار تیزری از اسمارت‌فون‌های سری آنر V40 بودیم. تیزر مذکور نشان می‌دهد که این برند علیرغم مشکلات متعدد پیش روی شرکت هواوی کماکان اشتیاق فراوانی به تولید اسمارت‌فون دارد. امروز به لطف اطلاعات افشاء شده توسط یک خبرچین چینی جزئیات بیش‌تری در خصوص این هندست‌ها روشن شده است. بر این اساس گوشی‌های سری آنر V40 در ماه دسامبر عرضه خواهند شد. آنر تصمیم گرفته تا از 2 تراشه مختلف در این گجت‌ها استفاده کند. بر این اساس تعدادی از دستگاه‌ها مجهز به تراشه +Dimensity 1000 بوده و برخی دیگر از تراشه کایرین 9000 بهره‌برداری خواهند کرد.

همچنین با توجه به شایعات مطرح شده این هندست‌ها از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین‌های سلفی دوگانه داخل یک حفره بیضی‌شکل روی نمایشگری با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک سنسور RYYB بهره خواهند برد. هندست‌های این سری با قابلیت شارژ 66 واتی از طریق سیم و شارژ بی‌سیم 40 واتی عرضه خواهند شد. هر 2 مورد مذکور برای نخستین بار در یک پرچم‌دار برند آنر به‌کار گرفته می‌شوند.

پرچم‌داران آنر همواره از برخی ایده‌های مورد استفاده در دستگاه‌های سری P و میت هواوی الهام می‌گیرند. آنر معمولا در زمینه ادغام سخت‌افزارهای پرچم‌دار با برچسب قیمتی جذاب تبحر بالایی دارد. کارشناسان امیدوارند که با معرفی سری آنر V40 در ماه آینده بلافاصله شاهد عرضه آن‌ها در بازارهای جهانی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH