آی‌پد پرو آینده اپل با نمایشگر مینی LED در 6 ماهه نخست سال 2021 عرضه خواهد شد

تبلت آی‌پد پرو جدید و ارتقایافته شرکت اپل احتمالا مجهز به یک نمایشگر مینی LED خواهد بود؛ اما این گجت قرار نیست طی سال جاری به بازار عرضه شود. این پدیده بدان معناست که آی‌پد پرو نسل بعدی در سال 2021 و احتمالا طی 3 ماهه نخست آن روانه بازار خواهد شد. با این‌حال تبلت مذکور تنها محصول اپلی نیست که طی 6 ماهه نخست سال آینده عرضه می‌شود؛ زیرا بر اساس اظهارات یک تحلیل‌گر، ایرپادز 3 اپل نیز احتمالا طی همین دوره زمانی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی تایوانی Career Technology به شریک کلیدی اپل در زنجیره تامین برای دستگاه‌های آی‌پد پرو و ایرپادز 3 تبدیل خواهد شد

مینگ چی‌کو طی یادداشت تحقیقاتی جدیدی که توسط وبسایت MacRumors منتشر شده است؛ پیش‌بینی می‌کند که یک تولیدکننده تایوانی با نام Career Technology در فهرست بلندبالای شرکای تجاری زنجیره تامین اپل حضور خواهد داشت. این کمپانی مسئولیت ارائه فناوری برد نرم و انعطاف‌پذیر را بر عهده خواهد گرفت. این قطعات ضمن تسهیل فرآیند انتقال داده با سرعت بالا و تاخیر پایین ارائه‌دهنده روشی مناسب جهت اتصال سایر اجزاء به یکدیگر هستند. این قطعه نهایتا در آ‌ی‌پد پرو آینده مجهز به پنل مینی LED به‌کار گرفته خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تولید انبوه این تبلت طی 6 ماهه نخست سال 2021 آغاز خواهد شد. با توجه به شایعه پیشین فرآیند تولید آی‌پد پرو مجهز به پنل مینی LED از ماه ژانویه سال 2021 آغاز خواهد شد. همچنین صرفنظر از آی‌پد پرو ظاهرا تولید انبوه ایرپادز 3 اپل نیز در نیمه نخست سال 2021 کلید خواهد خورد. مدل جانشین ایرپادز نسل دوم احتمالا از قالب طراحی System-in-Package به‌کارگیری شده در ایرپادز پرو بهره خواهد برد. این قالب طراحی جایگزین الگوی سفت و مستحکم PCB+SMT در دومین نسل از ایرپادز خواهد شد. بدین‌ترتیب ایرپادز 3 با قالب طراحی کوچک‌تر شامل پایه‌های باریک‌تر و بالشتک‌های گوشی قابل‌تعویض عرضه می‌شود. وبسایت MacRumors به پیش‌بینی مینگ چی‌کو پیرامون ایرپادز پرو 2 هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است. اما یک گزارش قدیمی‌تر ادعا می‌کند که ایرپادز پرو 2 به‌همراه ایرپادز 3 عرضه خواهد شد. چنان‌چه مایل به بررسی طراحی ظاهری احتمالی ایرپادز 3 هستید؛ در این‌صورت جالب است بدانید که پیش‌تر تصویری از این محصول با طراحی مشابه ایرپادز پرو منتشر شد و به جزئیات بیش‌تری در خصوص ایربادهای بی‌سیم آینده اپل اشاره کرد.

ایرپادز 3 احتمالا با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه‌تر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت؛ اما این گجت احتمالا از قابلیت‌هایی نظیر حذف نویز فعال (ANC) بی‌بهره خواهد بود. با این‌حال ارتقاء جزئی شارژدهی باتری یکی از جنبه‌های مثبت احتمالی برای ایرپادز 3 به‌شمار خواهد رفت. بر اساس شایعات ایرپادز پرو 2 با برچسب قیمتی 249 دلاری عرضه خواهد شد؛ رقمی که مشابه قیمت‌گذاری ایرپادز پرو در زمان عرضه آن است. در صورت صحت این شایعات کاهش قیمت‌گذاری ایرپادز 3 احتمال به‌معنای ایجاد تنوع بیش‌تر در خانواده ایربادهای بی‌سیم شرکت اپل خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH