گلکسی A12 5G سامسونگ ظاهری شبیه به گلکسی A42 5G دارد

اخیرا تصاویری از یک اسمارت‌فون جدید سامسونگ با نام گلکسی A12 5G در فضای اینترنت منتشر شده است. این هندست همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ مدل پرطرفدارتر اسمارت‌فون گلکسی M12 به‌شمار می‌رود. این هندست از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا از یک باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی بهره‌برداری خواهد کرد یا خیر.

به هرحال قالب طراحی گلکسی A12 به‌همراه یک کیس شفاف در تصاویر زیر قابل مشاهده است. این هندست با به‌کارگیری ماژول دوربین پشتی مربعی‌شکل برجسته از شباهت بسیار زیادی با گلکسی A42 5G و گلکسی M12 برخوردار است. این تصاویر تائیدکننده گزارش پیشین در خصوص استفاده از ماژول دوربین سه‌گانه در هندست مذکور هستند (ماهیت المان موجود در گوشه فوقانی سمت چپ ماژول دوربین هنوز اعلام نشده است).

تصاویر کیس سامسونگ گلکسی A12 5G

مطابق روال همیشگی تصاویر مربوط به کیس‌ها قادر به نمایش الگوی طراحی یک اسمارت‌فون به بهترین شکل ممکن نیستند. با این‌حال در صورت بررسی پنل پشتی گوشی کماکان می‌توان به وجود الگوهای رنگی سایه‌دار پی برد. این در حالیست که اسمارت‌فون‌های گلکسی A42 5G و گلکسی M12 از طراحی چند الگویی بهره می‌گیرند.

استقرار اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی یکی دیگر از نکات جالب‌توجه محسوب می‌شود (گلکسی A12 5G دقیقا همانند گلکسی M12 یک دستگاه ممتاز یا حتی میان‌رده به‌شمار نخواهد رفت). بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه دقیقا همانند گلکسی A11 از یک نمایشگر PLS LCD بهره‌برداری خواهد کرد.
از قسمت تحتانی گوشی هیچ‌گونه تصویر واضحی در دست نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد که این هندست مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. سایر اطلاعات لو رفته پیرامون گلکسی A12 5G نشان می‌دهند که این هندست در مدل‌هایی با 32 و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH