معرفی فیلم Mr.Nobody به کارگردانی Jacob Van Dormael

داستان فیلم Mr Nobody در مورد انتخاب است. تا حالا فکر کرده‌اید اگر در یک مرحله از زندگیتان انتخاب متفاوتی داشتید، در زمان حال در چه موقعیتی بودید؟ Mr.Nobody تعدادی از آن احتمالات را برایتان روشن می‌کند. این فیلم به زیبایی شرح می‌دهد که کوچک‌ترین انتخاب‌ها چگونه می‌توانند تاثیری عظیم بر مسیر زندگی ما بگذارند. انسان در هر لحظه از زندگی در حال انتخاب است و احتمالا حتی متوجه‌ تاثیری که انتخاب‌های لحضه‌ای بی‌ارزش بر زندگیش می‌گذارند، نیست. با آی‌تی‌رسان و معرفی این فیلم جذاب همراه باشید.

Mr.Nobody ماجرای پسر کوچکی را شرح می‌دهد که باید بزرگترین تصمیم زندگیش را بگیرد. او باید از بین پدر و مادرش که از یکدیگر جدا شده‌اند، یکی را انتخاب کند. با انتخاب هرکدام از آنها مسیری کاملا متفاوت در مقابل او قرار می‌گیرد که کار‌گردان همه آنها را نمایش می‌دهد. این فیلم نه تنها بر تاثیرات انتخاب‌های یک نفر بر زندگی خود، بلکه بر تاثیری که دیگران با تصمیم‌های خود بر روی زندگی دیگری می‌گذارند هم تمرکز می‌کند.فیلم Mr Nobody

Mr.Nobody باعث می‌شود نگاه متفاوتی به زندگی داشته باشیم و با دقت بیشتری تصمیم بگیریم. شاید بعد از دیدن این فیلم تصمیم‌گیری به اندازه گذشته برایتان آسان نباشد چون درک بهتری از اهمیت تصمیم‌های خود پیدا می‌کنید. هر کس که حداقل دانش و علاقه به موضوعات جهان موازی، اثر پروانه‌ای یا چنین مباحثی داشته باشد، مجذوب Mr.Nobody خواهد شد.

Mr.Nobody طیف زمانی و مکانی منظمی ندارد و پر از جابه‌جایی ا‌ست. این فیلم ۱۵۰ دقیقه‌ای روند کندی دارد و داستان پیچیده و مفهومی را بیان می‌کند. در ابتدای فیلم شاید به خاطر پرش‌ها و جابه‌جایی‌های متعدد فیلم نتوانید خوب با آن ارتباط برقرار کنید. تقریبا پس از گذشت ۳۰ دقیقه از فیلم داستان Mr.Nobody و سبکی را که کارگردان آن را به تصویر می‌کشد، درک خواهید کرد و بعد از آن لذت واقعی از تماشای این فیلم آغاز می‌شود. با وجود این که Mr.Nobody یک فیلم انگلیسی زبان است اما به لطف کارگردانی Jacob van Dormael ‌اهل فرانسه، شما کاملا حال و هوای فیلم‌های پرعشق و هیاهوی فرانسوی را در این فیلم حس می‌کنید.

در ادامه قسمتی از دیالوگ Mr.Nobody را با هم می‌خوانیم:

من از مرگ نمی‌ترسم، می‌ترسم که به اندازه کافی زندگی نکرده باشم. بر روی تخته سیاه هرمدرسه‌ای باید نوشته شود زندگی بسته به خود شما، یا یک زمین‌ بازی‌ست و یا هیچ چیز نیست.

فیلم Mr Nobody در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و امتیاز ۷.۸ از IMDb دریافت کرد و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند. از ستارگان این فیلم می‌توان به jared Leto, Rhys Ifans وDiana Kruger اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH