مدیرعامل زرین پال به یک سال حبس محکوم شد!

مصطفی امیری، مدیرعامل درگاه پرداخت زرین پال به یک سال زندان محکوم شد. امیری به اتهام خیانت در امانت از طرف شعبه 110 دادگاه کیفری 2 شهر همدان به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده است. در این حکم، امیری به عنوان متواری در پرونده شناخته شده، این درحالی است که مصطفی امیری تنها به علت شرایط کرونا، از سفر به همدان برای حضور در دادگاه خودداری کرده و مدارک لازم را برای قاضی ارسال کرده است. این حکم پس از 20 روز قابل تجدید خواهی است.

مدیرعامل زرین پال در این خصوص در توییتر خود نوشت:

۱۷ سال از تصویب قانون تجارت الکترونیکی می‌گذره.. ۱۰ سال هست که حداقل خودم دارم میگم که کسب‌وکار ما چی هست! تهش به اتهام خیانت در امانت و با عنوان متواری در شرایط سخت اقتصادی و تحریم محکوم به تحمل یک‌سال زندان شده‌ام.. دیگه کسی با من در مورد امید به بهتر شدن اوضاع صحبت نکنه!

مصطفی امیری در این خصوص اعلام کرد: این حکم مربوط به پرونده انتقال وجه به خارج از کشور است که حدود یک سال پیش با رقم 38 میلیون و 610 هزار تومان انجام شده است. این رقم برای ما مشکوک بود و به این دلیل حساب آن مسدود شد. در این شرایط پرداخت کننده ادعا کرد که این پول برای برادرش در خارج از کشور است که نیاز به پول دارد و می‌خواهد این مبلغ به صورت ارز تحویل داده شود. ما درخواست کردیم تا طرفین احراز هویت کنند و تمام مسئولیت این انتقال را بپذیرند. در این بین دو طرف به اختلاف می‌خورند و مشخص نیست حق با کدام است، ما با توجه به کسب رضایت دو طرف پول را به پذیرنده تحویل دادیم. حال پرداخت کننده از ما شکایت کرده و قاضی نیز این انتقال را خیانت در امانت تشخیص داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH