سامسونگ تولید سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی برای اسمارت‌فون‌ها را تایید کرد

بر اساس اعلام یک شخص خبرچین که ظاهرا از ارتباطات داخلی کاملا مناسبی در کمپانی سامسونگ برخوردار است؛ غول کره‌ای بر روی یک سنسور دوربین 600 مگاپیکسلی کار می‌کند. وی برای اثبات ادعای خود اسلایدی از یک سند داخلی کمپانی را منتشر نموده است. به بیان خلاصه برای پذیرش صحت چنین گزارشی دلیل بسیار قانع‌کننده‌ای وجود دارد.

موضوع شگفت‌آور اینکه اسلاید مربوطه دارای اطلاعات قابل‌توجهی بوده و به برخی ویژگی‌های کلیدی سنسور و انگیزه پشت پرده پروژه اشاره نموده است. به‌نظر می‌رسد که قابلیت ضبط ویدیویی 4K و 8K به رویه‌ای مرسوم‌تر تبدیل خواهد شد. سامسونگ قصد دارد تا با استفاده از یک سنسور بزرگتر این مشکل را برطرف نماید. استفاده از این سنسور امکان بزرگنمایی ویدیوها بدون افت چشمگیر کیفیت آن‌ها را فراهم می‌کند.

با این‌حال سنسور 600 مگاپیکسلی ISOCELL جدید در آینده نزدیک به بازار عرضه نخواهد شد؛ چرا که سامسونگ ابتدا بایستی مشکل مربوط به بیرون‌زدگی ماژول دوربین را برطرف نماید. سنسور بزرگ 1/0.57 اینچی تقریبا 12 درصد فضای پنل پشتی دستگاه را اشغال نموده و از برجستگی حدودا 22 میلی‌متری برخوردار است. به‌ هرحال ما در خصوص یک سنسور بسیار بزرگ 600 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 0.8 میکرونی صحبت می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH