نخستین تصاویر و مشخصات مربوط به وان‌پلاس 9i منتشر شد

اخیرا تصاویری در فضای وب دست به دست می‌شوند که ظاهرا متعلق به اسمارت‌فون وان‌پلاس 9i هستند. این هندست جوان‌ترین عضو سری جدید وان‌پلاس 9 به‌شمار می‌رود. بر اساس گمانه‌زنی‌های پیشین قرار بود کمپانی چینی علاوه بر اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و وان‌پلاس 9 پرو از یک مدل اسرارآمیز دیگر موسوم به وان‌پلاس 9E نیز در سال 2021 رونمایی کند. اکنون این هندست وان‌پلاس 9i نامگذاری شده است.

اینفوگرافی اسمارت‌فون وان‌پلاس 9i به شرح زیر است:

الگوی طراحی به‌کارگیری شده در قسمت جلویی دستگاه برای کاربران چندان بیگانه نیست. نمایشگر گوشی از حواشی قابل‌توجه در کلیه جوانب برخوردار است. همچنین دوربین جلویی هندست نیز درون یک ناچ قطره‌ای شکل در مرکز بخش فوقانی نمایشگر مستقر شده است. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 5.99 اینچی با فناوری IPS، تراشه اسنپ‌دراگون 636 ساخت کوالکام، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه فلش خواهد بود. دوربین اصلی نیز دارای سنسورهایی با رزولوشن 12 و 5 مگاپیکسل است. بر اساس پیش‌بینی‌ها وان‌پلاس 9i با رابط کاربری OxygenOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه خواهد شد.

نخستین تصویر زنده از وان‌پلاس 9 به مشخصات این اسمارت‌فون اشاره دارد

اخیرا تصویری در فضای وب منتشر شده که ظاهرا برای نخستین بار اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 یا حداقل طرح اولیه آن‌را نمایش می‌دهد. این تصویر توسط یکی از منابع داخلی منتشر شده است. بر اساس محتوای این تصویر می‌توان حدس زد که هندست مذکور از دوربین جلویی استاندارد در مرکز بخش فوقانی نمایشگر استفاده خواهد کرد. در تصاویر پیشین وان‌پلاس 9 پرو دوربین جلویی در قسمت فوقانی سمت چپ نمایشگر مستقر شده بود.

همچنین تصویر فوق برخی مشخصات کلیدی دستگاه را نمایش می‌دهد. این اسمارت‌فون بر پایه تراشه اسنپ‌دراگون 888 تولید خواهد شد. این پلتفرم مجهز به 1 هسته پردازشی بسیار قدرتمند موسوم به کورتکس X1 با فرکانس پردازشی 2.84 گیگاهرتز، 3 هسته کورتکس A78 و 4 هسته کورتکس A55 است. همچنین این تراشه از مودم یکپارچه اسنپ‌دراگون X60 5G و پردازنده گرافیکی آدرنو 660 بهره می‌گیرد. این هندست خاص مجهز به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه فلش است. ماژول دوربین پشتی دستگاه از سنسورهایی با رزولوشن 48، 48، 8 و 5 مگاپیکسل میزبانی می‌کند. همچنین این پرچم‌دار جدید از یک نمایشگر 6.48 اینچی آمولد با رزولوشن +QHD و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره می‌گیرد. این نمایشگر احتمالا از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس آخرین گزارشات مخابره شده کمپانی وان‌پلاس با اصلاح جدول زمانی پیشین خود احتمالا معرفی اسمارت‌فون‌های وا‌ن‌پلاس 9 و وان‌پلاس 9 پرو را از ماه آوریل به ماه مارس سال آینده موکول می‌کند. این اقدام با هدف جلب‌توجه تعدادی از خریداران بالقوه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ اجرایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH