به‌روز‌رسانی جدید Cyberpunk 2077 عملکرد آن را بر روی پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی بهبود می‌بخشد

به تازگی پچ جدیدی برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده که مخصوص کنسول پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی است. این بروزرسان جدید برخی از باگ‌های بازی را رفع می‌کند اما هدف اصلی آن بهبود پایداری و عملکرد کلی دستگاه‌های مذکور است و از کرش کردن بازی تاحدودی جلوگیری می‌کند.

هاتفیکس نسخه ۱.۰۴ همچنین در مراحلی که شامل باگ و قطعی بود، تغییراتی مفید بر روی بازی لحاظ می‌کند. البته اگر می‌خواهید تمام قابلیت‌های این پچ را بدانید، بهتر است بر روی این لینک کلیک کنید تا شما را به وبسایت اصلی بازی هدایت کند.

از دیگر تغییرات که در این آپدیت ایجاد شده می‌توان به مشکل پیش‌نمایش سلاح‌ها اشاره کرد. از این پس می‌توان اسلحه را به راحتی شخصی سازی کرد و ایراد موجود در نمایش کناره‌های سلاح برطرف شده است. همچنین مشکل نمایش یکدفعه‌ای ماشین‌ها کمتر شده و تغییر دوربین بازی از اول شخص به سوم در ماشین با سرعت بیشتری صورت می‌پذیرد.

علاوه بر این، مشکل Braindance که نوعی پازلی واقعیت مجازی در بازی است، تا حدودی کنترل و شدت آن کم شده است. به گفته توسعه‌دهنده بازی:

ما برای کاهش خطراتی که به سلامت بازیکنان آسیب وارد می‌کنند، اصلاحاتی در نحوه نمایش نور Braindance ایجاد کرده‌ایم تا منجر به تشدید بیماری صرع در برخی از بازیکنان خاص نشود. این حالت سبب می‌شود تا قابلیت مذکور روان‌تر اجرا شود و نوردهی آن فرکانس و شدت کمتری خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد، این بروزرسان برای کامپیوترهای شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس است اما هنوز خبری از این پچ بر روی کنسول ایکس باکس وان نیست. با این حال طبق اخباری که به دست رسیده، این پچ به زودی برای این کنسول نیز منتشر می‌شود.

این خبر می‌تواند برای کاربران کنسول بسیار خوشایند باشد زیرا یک پچ مخصوص برای هر یک از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان می‌تواند خطاهای مربوط به این دستگاه‌ها را رفع نماید و از این لحاظ کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری پچ مذکور را دریافت کنند. بسیاری از کاربران در رابطه با کیفیت انعکاس و بازتاب بازی گله‌مند بوده‌اند و خواهان بهبود آن هستند. برخی از کاربران خود نیز دست به کار شده‌اند و برخی از تنظیمات گرافیکی همچون موشن بلور، انحراف رنگی و حالت فیلم را خاموش کرده‌اند تا مشکل تیرگی و حالت لکه‌دار بودن بازی رفع شود. البته با وجود این پچ چنین مشکلی کمتر پیش خواهد آمد.

بر‌ روی کامپیوتر شخصی، بازی Cyberpunk 2077 توانسته است به عنوان بیشترین تعداد فروش در روز عرضه دست یابد و رکوردی تاریخی را به ثبت برساند. این بازی تاکنون به صورت پیش فروش ۴.۷ میلیون نسخه بر روی این پلتفرم فروخته که در مجموع سفارشات پیش فروش این بازی بر روی کنسول‌ها و کامیپوترهای شخصی ۸ میلیون نسخه است. بازی Cyberpunk 2077 توانسته با ثبت این اعداد و ارقام از بازی World of Warcraft: Shadowlands پیشی بگیرد. این بازی پیش‌تر در ماه نوامبر با فروش ۳.۷ میلیونی در روز عرضه، رکوردی تاریخی را ثبت کرد اما اکنون این رکورد در اختیار بازی Cyberpunk 2077 قرار دارد.

بازی Cyberpunk 2077 توانسته به خوبی خود را در میان دل علاقمندان به بازی‌های ویدیویی جای دهد و در این مدت کوتاه بسیاری از منتقدان این عنوان جهان‌باز RPG را ستوده‌اند. اما چیزی که لذت بازی را کم می‌کند و باعث می‌شود گلایه‌ها از آن افزایش پیدا کند مربوط به مشکلات راندمان بازی و باگ‌های آن است. البته به لطف این پچ بسیاری از این مشکلات رفع شده‌اند.

بنابراین اگر شما این بازی را خریداری کرده‌اید، بهتر است هرچه سریع‌تر این پچ جدید را بر روی بازی خود اعمال کنید. همچنین اگر از دارندگان کامپیوترهای شخصی هستید؛ آپدیت درایور کارت گرافیک خود را فراموش نکنید و از جدیدترین نسخه آن استفاده کنید. انجام این کار برای دارندگان کارت‌های گرافیک انویدیا ضروری است اما با این حال تضمینی وجود ندارد و احتمال مشاهده باگ کماکان وجود دارد زیرا درایورهای فعلی به صورت رسمی از بازی Cyberpunk 2077 پشتیبانی می‌کنند و تاثیر چندانی نداشته‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH