مشخصات کلیدی و اطلاعات قیمتی ایربادهای گلکسی بادز پرو سامسونگ اعلام شد

در حال حاضر بخش عمده توجه سامسونگ به اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 معطوف شده است. اما بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی کره‌ای به‌زودی از ایربادهای گلکسی بادز پرو نیز رونمایی خواهد کرد. تاکنون پیرامون ایربادهای آینده سامسونگ اطلاعات قابل‌توجهی مخابره شده است. اکنون نیز تصاویر منتشر شده از برنامه Galaxy Wearable نگرشی دقیق‌تر از امکانات این ایربادها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در وهله نخست گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال و صدای سه‌بعدی برای محتوای ویدیویی مورد پشتیبانی روانه بازار می‌شود. گزینه مربوط به قابلیت حذف نویز فعال (ANC) در سمت چپ یکی از منوها به وضوح قابل رویت است. همچنین گزینه مربوط به حالت صدای تطبیقی (Ambient) نیز در گوشه سمت راست به چشم می‌خورد. بعلاوه گلکسی بادز پرو در صورت تشخیص صدای کاربر ضمن کاهش میزان بلندی صدای رسانه قادر به فعال‌سازی خودکار حالت تطبیقی خواهد بود.

امکانات گلکسی بادز پرو داخل اپلیکیشن Galaxy Wearable

مشخصه صدای سه‌بعدی احتمالا مشابه با قابلیت Spatial Audio موجود در ایرپادز پرو اپل عمل می‌کند. این مشخصه با رصد نمودن وضعیت حرکت کاربر از طریق ژیروسکوپ داخلی میزان صدای خروجی را تنظیم می‌کند.

تنظیمات مربوط به صدای سه‌بعدی، تشخیص صدا و بهبود عملکرد شنیداری

همچنین کاربران از طریق برنامه به پروفایل‌های صوتی استاندارد شامل تقویت باس، پخش شفاف صدا و تقویت تریبل صوتی دسترسی خواهند داشت. سامسونگ به منظور از کار انداختن کامل فرامین کنترلی لمسی روی گلکسی بادز پرو و همچنین شخصی‌سازی کنترل‌ها و ژست‌های لمسی روی هر یک از ایربادها به‌صورت مجزا گزینه‌هایی را در نظر گرفته است. Find My Earbuds یکی دیگر از امکانات شگفت‌انگیز است که همزمان با اپلیکیشن SmartThings سامسونگ در صورت مفقودی گلکسی بادز پرو به کشف موقعیت آن کمک می‌کند.

اخبار مرتبط در انجمن GalaxyClub گزارش می‌دهند که گلکسی بادز پرو با قیمت‌گذاری 229 یورویی در بازارهای اروپا به فروش خواهند رفت. همچنین اطلاعات اخیر تائید می‌کنند که ایربادهای TWS سامسونگ ماه آینده همراه با اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ قابل دسترس خواهند بود. همچنین این گجت‌ها همراه با پیش‌سفارشات پرچم‌داران آینده گلکسی (احتمالا گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا) ارائه می‌شوند. گلکسی بادز پرو در ابتدا با مدل‌های رنگی مشکی، نقره‌ای و سفید عرضه می‌شود و بعدها در اواخر سال 2021 مدل‌های رنگی بیش‌تری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

2 در مورد “مشخصات کلیدی و اطلاعات قیمتی ایربادهای گلکسی بادز پرو سامسونگ اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH