نظرسنجی: بهترین گوشی سال 2020 را انتخاب کنید

در سال 2020 شاهد نوسانات زیادی در بازار بودیم؛ برخی کمپانی‌ها توانستند آب رفته را به جوی بازگردانند و برخی نیز در باتلاق فرو رفته و رسما تولید گوشی را از سبد محصولات‌شان خارج کردند!

شاید بتوان امسال را سال طراحی نامید، جایی که محصولات خاص و متفاوتی همچون سری فولد سامسونگ و یا ال‌جی وینگ راهی بازار شدند. حالا که به روزهای پایانی سال 2020 نزدیک می‌شویم، تصمیم گرفتیم تا مطابق سال‌های گذشته، بهترین گوشی‌های بازار را گردهم آوریم و از شما بخواهیم تا بهترین مدل را انتخاب کنید. در این بین ما نظر تیم تحریریه آی‌تی‌رسان را هم می‌پرسیم تا با ترکیب نظر ما و شما در نهایت بهترین گوشی سال انتخاب شود. این نکته را هم در نظر بگیرید که ما از هر کمپانی تنها یک محصول را برای نظرسنجی انتخاب کرده‌ایم.

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

سری نوت سامسونگ همیشه یکی از بهترین‌های دنیای اسمارت‌فون‌ها بوده‌اند چرا که علاوه بر داشتن قلم S Pen، ویژگی‌های مثبت پرچمداران سری S را نیز به یدک می‌کشند. گلکسی نوت ۲۰ اولترا یکی از بهترین پرچمداران سامسونگ در سال ۲۰۲۰ بود که توانست نظر منتقدان بسیاری را به خودش جلب کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید بررسی آی‌تی‌رسان را بخوانید.

نقد و بررسی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

اپل آیفون 12 پرو مکس

اپل امسال با دست پر به میدان آمد و ۴ آیفون جذاب را همراه با هم معرفی کرد. بهترین دستگاه از میان آن‌ها، آیفون 12 پرو مکس است که با طراحی جذاب و قدرت سخت افزاری فوق‌العاده خودش یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های بازار به شمار می‌رود. این محصول ویژگی‌های مدرن و امروزی را با ظاهر کلاسیک آیفون‌های قدیمی ترکیب کرده تا شاهد محصول متفاوتی باشیم.

هواوی میت 40 پرو پلاس

حتی تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیز نتوانست در برابر اراده آهنین هواوی بایستد و این کمپانی چینی همچون سال‌های قبل با قدرت در بازار ظاهر شد. میت ۴۰ پرو پلاس یکی از بهترین گوشی‌های بازار است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی بیشتر از هر چیز دیگری به دوربین توانمندش می‌نازد و حتی توانسته برخی رکوردها را نیز جابه‌جا کند.

ال‌جی وینگ

ال‌جی سال پر فراز و نشیبی داشت و نتوانست آن‌طور که باید و شاید در بازار حاضر شود و حتی معرفی گوشی پرچمداری همچون وی ۶۰ تینکیو هم آب رفته را به جوی بازنگرداند! اما بالاخره شاهد معرفی یک گوشی خاص با نام ال‌جی‌ وینگ بودیم تا دوباره اسم این برند کره‌ای بر سر زبان‌ها بیفتد. ال‌جی وینگ یک محصول خاص با نمایشگر چرخان است و‌ به‌طور کلی تجربه متفاوتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

سونی اکسپریا ۵ مارک ۲

سونی برخلاف سال‌های پرفروغ گذشته، در سال 2020 خیلی به دنبال درخشش در بازار اسمارت فون‌ها نبود و سخت برروی پلی استیشن جدیدش کار می‌کرد. اما در این شرایط هم جا برای معرفی محصولی دراز و جذاب با نام اکسپریا ۵ مارک ۲ باز بود. این گوشی از قدرتمندترین چیپست کوالکام بهره گرفته و دوربین‌های قدرتمندش را کمپانی معتبر زایس ساخته است!

گوگل پیکسل ۵

گوگل سال ۲۰۲۰ را با معرفی گوشی میان‌رده پیکسل 5 به پایان رساند. این محصول با نمایشگر اولد و 90 هرتزی خودش یکی از متفاوت‌ترین میان‌رده‌های بازار محسوب می‌شود. از جمله مهم‌ترین مزایای پیکسل‌های گوگل، داشتن جدیدترین نسخه اندروید و آپدیت‌های مداوم و چند ساله‌ است که در هیچ گوشی اندرویدی دیگری نمی‌توانید نمونه آن را پیدا کنید.

موتورولا اج پلاس

موتورولا یکی از برندهای بی‌حاشیه بازار اسمارت‌فون‌هاست که خیلی بی سر و صدا کار خودش را می‌کند و بعضا محصولات بی‌نقصی را به بازار می‌فرستد. اج پلاس نام یکی از بهترین گوشی‌های این برند در سال ۲۰۲۰ بود که با نمایشگر بی‌نظیر، ظاهر جذاب، دوربین‌های توانمند و سخت‌افزار قدرتمند معرفی شد و به همین دلیل شایسته حضور در لیست بهترین‌هاست.

وان پلاس 8 پرو

وان پلاس که بسیاری آن را اپل دنیای اندروید می‌دانستند به‌یکباره رگ اندرویدی‌اش بالا زد و در سال گذشته به‌صورت جدی وارد بازار میان‌رده‌ها شد. با این حال همچنان پرچمداران وان پلاس یکی از بهترین‌‌ها در دنیای اسمارت‌فون‌ها هستند. امکان شخصی‌سازی رابط کاربری، توان پردازشی فوق‌العاده، ظاهر جذاب و دوربین توانمند از جمله ویژگی‌های وان پلاس ۸ پرو به شمار می‌روند.

آنر 30 پرو پلاس

آنر در سال ۲۰۲۰ رسما از هواوی جدا شد تا بتواند روی پای خودش بایستد و گوشی‌هایش را راهی بازار کند. آنر ۳۰ پرو پلاس پرچمدار این کمپانی‌ست که توانسته تا نگاه همه را به خودش جلب کند. نمایشگر اولد، چیپست 7 نانومتری اختصاصی، ظاهر متفاوت و استفاده از دو دوربین سلفی توانمند از آنر 30 پرو پلاس یک گوشی تمام عیار ساخته‌اند.

نوکیا 8.3

کمپانی پرآوازه نوکیا سال ۲۰۲۰ را بدون پرچمدار پشت سر گذاشت. شاید بتوان نوکیا ۸.۳ را شاخص‌ترین محصول معرفی شده از این برند محبوب دانست که در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک گوشی میان‌رده با پشتیبانی از 5G معرفی شد. جدای از تمام قابلیت‌ها، رنگ‌بندی شاد و طراحی جذاب این گوشی نظر بسیاری را به خودش جلب کرد.

نوکیا 8.3: ارزان‌ترین گوشی 5G بازار!

ایسوس ذن‌فون 7 پرو

در ایران همه ایسوس را با لپ‌تاپ‌های جذابش می‌شناسند اما این برند تایوانی در سال ۲۰۲۰ بازار اسمارت‌فون‌ها را به‌صورت کاملا جدی دنبال کرد و با معرفی ذن‌فون 7 پرو، برای رقبا خط و نشان کشید! شاخص‌ترین ویژگی این گوشی دوربین قدرتمند و چرخان آن است؛ به‌صورتی که می‌توانید از دوربین‌های اصلی به عنوان دوربین سلفی استفاده کنید!

شیائومی می 10 اولترا

برند شیائومی خیلی آرام و بی‌سر و صدا کار خودش را آغاز کرد و خیلی زود توانست دنیا را بگیرد! حالا همه شیائومی را یک برند قابل احترام می‌دانند که محصولاتی مناسب با جیب خریداران عرضه می‌کند. می ۱۰ اولترا پرچمدار سال این کمپانی چینی بود که با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خودش حسابی گرد و خاک به پا کرد و به یکی از محبوب‌ترین پرچمداران دنیا تبدیل شد.

[totalpoll id=”325791″]

 

5 در مورد “نظرسنجی: بهترین گوشی سال 2020 را انتخاب کنید”

  1. آینده بازار دست گوشیای چینیه
    هواوی شیاومی آنر
    کیفیت رو هرروز دارن ارتقا میدن از لحاظ قیمتی هم که با برندای الکی گرون اپل و سامسونگ قابل مقایسه نیستن

    2
    3
  2. علیرضا جهانی

    هواوی که گوگل نداره افتضاحه
    ایفون که هیچی نداره کلا فقط پول مفت میگیره
    بقیه برندا هم تعطیل
    بین اینا نوت ۲۰ از همه خفن تره

    2
    5
    1. آیفون خدای کیفیته
      سامسونگ همه اش تبلیغات عددیه
      یه عدد گندع واس دوربین و یه عددایی الوی نجومی واسه صفحه روزولوشن صفحه و ……

      هیچ برندی با اپل قابل نقایسه نیست

      5
      1
  3. عزیزم اصلا همه اینا به کنار، شما رابط کاربری Oneui 3.0 سامسونگ رو نگاه کنین، و با 2.5 مقایسه کنین، اصلا خییییییلی عجیب جذاب و مدرن شده، صفحه نمایشش که نگم دیگه سامسونگ سنگ تموم میزاره همیشه، کلا رابط کاربری One Ui 3 یک دنیای دیگس لامصب.

    2
    6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH