استخراج بیت‌کوین

مدیر عامل شرکت توانیر: روزانه به 100 هزار مگاوات برق نیاز داریم / 45 هزار دستگاه ماینر غیر مجاز جمع‌آوری شد

محمد حسن متولی زاده، مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) در جلسه ستاد مدیریت سوخت نیروگاه‌ها، صنایع و مدیریت مصرف انرژی که به صورت آنلاین برگزار شد از اجرای برنامه سراسری تعدیل روشنایی و اصلاح انشعاب و رمز ارزها و جمع آوری ۴۵ هزار دستگاه ماینر غیر مجاز خبر داد.

متولی زاده اعلام کرد: این ماینرهای غیر مجاز حدود 100 مگاوات برق مصرف می‌کردند، در شرایط کنونی از همه مشترکان می‌خواهیم حتی در حد یک خاموش کردن لامپ به صرفه‌جویی در مصرف برق کمک کنند و اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای سودجو، موجب ناپایداری در شبکه برق شوند. ما در تلاشیم تا با اجرای برنامه‌های جدید مدیریت بار بتوانیم از خاموشی‌ها ‌جلوگیری کنیم، در روزهای گذشته تنها روشنایی معابر تعدیل شد و به دنبال کاهش خاموشی‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت توانیر تاکید کرد: برای جلوگیری از خاموشی باید به طور روزانه 100 هزار مگاوات برق را مدیریت کنیم، ما راضی به خاموشی برق منازل مردم نیستیم و در این شرایط همه صنایع ومشترکان را همکار خودمان می‌دانیم، با همکاری دستگاه‌های دیگر تابستان خوبی داشتیم و امیدوارم  این روند تا پایان فصل جاری نیز ادامه پیدا کند.

1 در مورد “مدیر عامل شرکت توانیر: روزانه به 100 هزار مگاوات برق نیاز داریم / 45 هزار دستگاه ماینر غیر مجاز جمع‌آوری شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH