بازگشت فلپی برد با آغاز تابستان

video-allegedly-shows-what-happens-when-you-get-to-level-999-in-flappy-bird

بازی محبوب فلپی برد که چندی پیش از روی شبکه  اینترنت جمع آوری شده بود، به زودی به همراه‌های هوشمند بازخواهد گشت.

بازگشت فلپی برد با آغاز تابستان همراه خواهد بود، ولی این بازی تنها عنوان ساده گذشته نخواهد بود و به گفته سازنده آن قرار است تغییراتی عمده در ساختار کلی بازی صورت بگیرد.

سازنده این بازی که دانگ انگگویان نام دارد تصمیم دارد تا عنوان فلپی برد را به یک بازی چند نفره تبدیل کند و به صورت رسمی ضمن تائید بازگشت این عنوان معتاد کننده، اعلام کرد که محوریت تغییرات بر روی قابلیت‌های چند نفره استوار خواهد بود.

این بازی که به طور ناگهانی موج عظیمی از محبوبیت را به دست آورده بود، در تاریخ 9 فوریه از بازار نرم‌افزاری تلفن‌های همراه هوشمند جمع آوری شد و انگویان در آن زمان اعلام کرده بود که نمی‌تواند تحمل کند که افراد با گوشی خود و این بازی به چه رفتارهای عجیبی روی می‌آورند.

چندی پیش این برنامه نویس اعلام کرده بود که بازی فلپی برد را به بازارهای نرم‌افزاری باز خواهد گرداند ولی تاریخ عرضه مجدد این محصول به صورت رسمی اعلام نشده بود؛ سرانجام انگویان اعلام نمود که این بازی را در ماه آگوست آماده عرضه مجدد خواهد نمود.

جالب است بدانید که تمامی عملیات طراحی، پیاده سازی گرافیکی و برنامه نویسی این عنوان توسط همین یک نفر انجام شده است. ساختار تولید بازی جدید نیز قرار است به همین ترتیب باشد و انگویان همه کارها را به صورت انفرادی مدیریت خواهد نمود. قرار است روال بازی به نحوی باشد که دو بازیکن بتوانند پرنده‌های خود را به صورت همزمان بر روی یک صفحه کنترل کنند و به نوعی به رقابت با یکدیگر به صورت همزمان بپردازند. این موضوع می‌تواند این بازی را به چالشی جدید برای گیمرها تبدیل کند. البته هنوز درباره اینکه امکان این نوع بازی کردن به صورت آنلاین مهیا خواهد بود یا اینکه فلپی برد چند نفره تنها از شبکه‌های محلی استفاده می‌کند، سخنی به میان نیامده است.

جالب است بدانید که انگویان زا بابت تولید این بازی رایگان توانسته است تا مبلغ روزانه پنجاه هزار دلار درآمد کسب کند. البته لانگویان معتقد است که نسخه جدید قرار است کمتر از نسخه پیشین خود اعتیاد آور باشد تا میزان آسیب آن برای دستگاه و صاحب دستگاه کمتر گردد.

موفقیت بازی فلپی برد بسیاری از بازی سازان مستقل را به فکر تولید بازی‌های ساده برای پلتفرم‌های همراه انداخت وی هنوز کمتر عنوانی توانسته است به این حد از محبوبیت و استقبال دست یابد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH