کسب جایگاه هفتم ثبت اختراع 2020 توسط هوآوی

شرکت هوآوی توانست جایگاه هفتم ثبت اختراع سال 2020 ایالات متحده را به دست آورد. محدودیت‌ها مانع پیشرفت و رشد روزافزون هوآوی نشدند.

شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه فناوری، همواره ایده‌های جدید خود را به عنوان یک حق اختراع ثبت می‌کنند و پس از تایید توسط مراکز مربوطه، طرح یا فناوری جدید موردنظر برای همیشه به نام شرکت ثبت‌کننده نمایش داده خواهد شد و امکان سوء استفاده یا ثبت جدید ایده برای شرکت ثالث وجود ندارد. امروزه تعداد حق ثبت اختراع در بازار ایالات متحده آمریکا به یک روش اصلی برای برندها به منظور نمایش فناوری و ایده‌های جدیدی که قصد دارند به مرحله تولید برسانند، تبدیل شده است.

به تازگی گزارش جدیدی از دفتر ثبت اختراعات USPTO منتشر شده که در آن، شرکت‌های مختلف را بر اساس تعداد حق ثبت اختراع در سال 2020 میلادی دسته‌بندی کرده است. شرکت هوآوی در این لیست با 3178 حق ثبت اختراع جدید موفق به کسب جایگاه هفتم شده و جالب آن که آمار موردنظر در هر سال با 9 درصد افزایش همراه است. این طور که پیداست، هوآوی قصد دارد مسیر رشد و شکوفایی خود را با قدرت بیشتری ادامه دهد و هیچ محدودیتی هم نمی‌تواند مانع دستیابی و تحقق اهدافی که ترسیم کرده است، شود. توجه داشته باشید که مایکروسافت با تمام آزادی‌های عمل خود در جایگاه بعد از هوآوی قرار گرفته است.

اگر بخواهیم نگاه دقیق‌تری به شرایط هوآوی و تعداد کل پتنت‌های ثبت شده آن در سطح جهان داشته باشیم، آمار مربوطه خیره‌کننده خواهد بود. شرکت هوآوی موفق شده بود تا پایان سال 2019 میلادی و به صورت رسمی، بیشتر از 85 هزار پتنت را به ثبت برساند و جالب آن که بیشتر از 30 هزار آن موفق در بازار چین تایید شدند. برخی از آمارهای رسمی منتشرشده نشان می‌دهند هوآوی فقط در نیمه نخست سال 2020 میلادی موفق به ثبت 2722 پتنت جدید در کشور چین شده است. بد نیست بدانید پتنت‌های هوآوی در حوزه‌های مختلف همانند گوشی‌های هوشمند، خودروهای مبتنی بر هوش مصنوعی و سایر موارد توانسته‌اند به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کنند.

رشد و پیشرفت هوآوی در حالی رقم خورده است که این شرکت، لحظه‌ای دست از تلاش خود برای خلق ایده‌های جدید و به عمل رساندن آن‌ها برنداشته است. هوآوی بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال توسعه زیرساخت‌ها و ثبت پتنت‌های جدید بوده که همین مسئله نشان می‌دهد هوآوی پشتوانه‌های بسیار خوبی دارد.

2 در مورد “کسب جایگاه هفتم ثبت اختراع 2020 توسط هوآوی”

  1. 99 درصد این اختراعات به مرحله تولید انبوه نمیرسن
    چینیا بازم مث همیشه با جمعیت زیادشون کمیت بالایی هم دارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH