آموزش فعال کردن قابلیت یادآوری خودکار تولد در گوشی‌های آیفون

آیا در به یاد آوردن روز تولد دوستان، اعضای خانواده و یا همکاران خود، مشکل دارید؟ خوشبختانه گوشی‌های آیفون می‌توانند تولد اطرافیان شما را به‌صورت خودکار، به شما یادآوری کنند. تنها کاری که باید در این رابطه انجام دهید، این است که تاریخ تولد را از طریق اپلیکیشن Contacts اضافه کرده و سپس تغییراتی را در تنظیمات گوشی، اعمال کنید. در ادامه به شیوه فعال کردن یادآوری خودکار تولد در گوشی‌های آیفون می‌پردازیم.

نحوه فعال کردن یادآوری خودکار تولد در گوشی‌های آیفون

جهت انجام این کار، ابتدا باید اعلان‌های اپلیکیشن Calendar را فعال کرده باشید. جهت فعال کردن این مورد نیز باید به “Settings > Notifications > Calendar” رفته و سپس کلید کنار “Allow Notifications” را بر روی “On” قرار دهید.

یادآوری خودکار تولد در آیفون

همچنین باید تاریخ تولدهای موردنظر خود را در اپلیکیشن Contacts نیز وارد کنید. جهت انجام این کار باید اپلیکیشن Contacts را اجرا کرده، یکی از مخاطبین را لمس کرده، “Edit” را انتخاب و سپس “add birthday” را برگزینید.

پس از انجام دادن کارهای بالا، اکنون می‌توانید قابلیت یادآوری خودکار تولد را فعال کنید. ابتدا باید اپلیکیشن تنظیمات گوشی را باز کرده و سپس “Calendar” را لمس کنید.

یادآوری خودکار تولد در آیفون

در تنظیمات Calendar باید “Default Alert Times” را لمس کنید.

یادآوری خودکار تولد در آیفون

در “Default Alert times” باید “Birthdays” را انتخاب کنید.

یادآوری خودکار تولد در آیفون

در صفحه “Birthdays” می‌توانید زمانی را که در آن تولد پیش‌رو به شما اطلاع داده می‌شود، تنظیم کنید. گزینه‌های موجود در این صفحه به‌ترتیب “در روز رویداد”، “یک روز قبل”، “2 روز قبل” و “یک هفته قبل” هستند. در سه گزینه اول، ساعت 9 صبح به شما اطلاع داده خواهد شد.

پس از انتخاب گزینه موردنظر خود، می‌توانید از تنظیمات خارج شوید. هنگامی‌که وقتش فرا برسد، آنگاه اپلیکیشن Calendar، اعلان مربوطه را برای شما ارسال خواهد کرد.

بسته به تنظیمات گوشی شما، می‌توانید این اعلان را در صفحه قفل، Notification Center و یا به‌صورت یک پاپ‌-آپ بر روی نمایشگر، مشاهده کنید. جهت ویرایش تنظیمات اعلان‌های اپلیکیشن Calendar نیز می‌توانید به “Settings > Notifications > Calendar” مراجعه کنید.

3 در مورد “آموزش فعال کردن قابلیت یادآوری خودکار تولد در گوشی‌های آیفون”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH