شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهند کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی در آینده‌ای نزدیک از حداقل 2 پرچم‌دار جدید با اسامی می 11 پرو و می 11 اولترا رونمایی خواهد کرد. کمپانی چینی تاکنون در خصوص این هندست‌ها به‌طور رسمی اظهارنظر نکرده است؛ اما هر 2 دستگاه موفق به دریافت گواهینامه شارژ فوق سریع از سوی موسسه 3C چین شده‌اند. پرچم‌داران آینده شیائومی از فناوری شارژ با ولتاژ 11 ولت و شدت جریان 6.1 آمپر پشتیبانی می‌کنند. این ارقام نشان‌دهنده شارژ هندست‌ها با نرخ 67.1 واتی هستند.

اسمارت‌فون‌هایی با شماره مدل M2102K1C و M2102K1AC با آداپتور شارژ MDY-12-ES سازگاری خواهند داشت. این شارژر در اوایل سال جاری موفق به دریافت گواهینامه تجاری شد. به لحاظ فنی آداپتورهای شارژر دارای شماره مدل‌های MDY-12-EU و MDY-12-ET بودند؛ اما کاراکتر پایانی در شماره مدل شارژرها صرفا نشان‌دهنده نوع پریز و بازار عرضه آن‌ها است.

در حال حاضر شیائومی می 10 اولترا تنها هندست کمپانی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع‌تر محسوب می‌شود. این محصول در خارج از مرزهای چین قابل دسترس نیست. همچنین سری بلک شارک 3 شامل 3 اسمارت‌فون مختلف است که همگی آن‌ها با سرعت 65 وات شارژ می‌شوند. این موضوع بدان معناست که اسمارت‌فون‌های می 11 پرو و می 11 اولترا به محض عرضه به قهرمانان جدید فناوری شارژ سریع تبدیل خواهند شد.

گواهینامه مربوط به اسمارت‌فون‌های شیائومی می 11 پرو و می 11 اولترا در پایگاه داده 3C

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH