عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی سه بازی کنسولی برتر سال 99 برای تعطیلات عید

شرایط امسال عید برای همه ما در کشور متفاوت است، متاسفانه هنوز تاریکی منحوس ویروس کرونا بر جهان سایه افکنده و ما نیز باید تعطیلات نوروزی یک سال دیگر را در قرنطینه خانگی بگذرانیم، سال پیش همه تا حدودی در شوک شیوع ویروس کرونا بودیم و برنامه درستی برای استفاده از تعطیلات عید نداشتیم، اما امسال می‌توانیم بسیار بهتر از خانه نشینی و زمان ارزشمندمان بهره ببریم.

ما در آی‌تی‌رسان در این راه همراه شما خواهیم بود و هر روز کتاب، فیلم، بازی، مستند، اپلیکیشن، انیمیشن و… جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که بدون نیاز به خروج از خانه قابل دانلود هستند و می‌توانید در این تعطیلات دو هفته‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

امشب با سومین عیدانه آی‌تی‌رسان با موضوع معرفی سه بازی ویدیویی برتر 99 که باید در تعطیلات عید آن‌ها را بازی کنید، در خدمت شما هستیم. در سال 99 عناوین بسیار قدرتمند و جذابی وارد بازار شدند که انتخاب سه نسخه از میان آن‌ها کار دشواری است اما ما در این مقاله سه بازی جذابی را که در سال گذشته معرفی شدند و طرفداران بسیار زیادی نیز داشتند، به شما معرفی می‌کنیم تا اگر تا حالا آن‌ها را بازی نکرده‌اید، در تعطیلات عید به سراغ این بازی‌ها بروید. با آی‌تی‌رسان و معرفی سه بازی ویدیویی جذاب سال گذشته همراه باشید:

بازی ویدیویی The Last of US 2

الی در بازی آخرین بازمانده از ما یکی از جذاب‌ترین کاراکترهای تاریخ بازی‌های ویدیویی است، این دختر که تازه با دنیای وحشتناک و پساآخرالزمانی بیرون آشنا شده، نقطه مقابل جول، مرد میان‌‌سال، خشک و سردی بود که سختی‌های بسیاری را گذرانده و به دنیای بدون زندگی، عادت داشت، الی برخلاف جول خیلی از اتفاقات دنیای پر از زامبی بیرون را ندیده بود، او با دیدن گل‌ها و حیوانات شگفت زده می‌شد و چیزهای بسیاری برای کشف کردن داشت.

اما بعد از گذشت 4 سال از داستان آخرین بازمانده از ما، قصه قسمت دوم این بازی آغاز می‌شود، جایی که الی یک نوجوان است و او نیز اتفاقات وحشتناکی را به چشم دیده، اتفاقاتی که حالا او را مانند جول سرد و بی‌روح کرده است. داستان قسمت دوم آخرین بازمانده از ما به چالش‌های جدید الی نوجوان می‌پردازد، در این بازی حقایق زیادی از قسمت اول داستان این عنوان فاش می‌شود و تقابل خونین میان دو گروه شکل می‌گیرد، آن هم در حالی که هر دو گروه برای کشتار یک‌دیگر دلایلی موجه دارند و به نوعی، حق و باطل در این جدال گم است.

بازی ویدیویی مارول اسپایدرمن مایلز مورالس

قسمت اول بازی مارول اسپایدرمن به عنوان یکی از برترین بازی‌های سونی و یکی از بهترین بازی‌های سال 2018 شناخته می‌شود، بازی اسپایدرمن مایلز مورالس قسمت دوم آن نسخه است، جایی که به جای کاراکتر پیتر پارکر باید با پسر سیاه‌پوستی به نام مایلز مورالس تحت عنوان مرد عنکبوتی به مقابله با دشمنان بپردازید. مایلز مورالس کاراکتری است که در قسمت اول مارول اسپایدرمن حضور داشت و به یکی از دوستان پیتر پارکر تبدیل شده بود.

در قسمت دوم بازی اسپایدرمن، پیتر پارکر دوست خود یعنی مایلز مورالس را وارد بازی می‌کند و با نیش یک عنکبوت رادیو اکتیوی به اسپایدرمن تبدیل می‌کند. پس از تمرینات فراوان پیتر پارکر از مایلز مورالس جدا می‌شود و او تنها مردعنکبوتی شهر منهتن باقی می‌ماند. مایلز در این راه با چالش‌های دشواری رو به رو است که باید از پس آن‌ها بر بیاید و نشان دهد که لایق جانشینی پیتر پارکر است.

بازی ویدیویی اساسینز کرید والهالا

یوبیسافت در بیست و یکمین نسخه بازی اساسینز کرید سرانجام به سراغ واکینگ‌ها در بریتانیا و منطقه اسکاندیناوی رفته و داستانی را در حدود سال 800 تا 900 میلادی روایت کرده است. همچون اساسینز کرید اودیسه، در والهالا نیز می‌توان از میان دو کاراکتر مرد یا زن یکی را انتخاب کرد، همچنین ویژگی‌های شخصی‌سازی اسلحه‌ها و وسایل مورد استفاده پیشرفت داشته و طبق قول سازندگان بازی، می‌توان با دو دست دو اسلحه متفاوت داشت و با آن‌ها جنگید.

اشرف اسماعیل، کارگردان این بازی اعلام کرد که تاثیر کاراکترها و قدرت تصمیم‌گیری آنها افزایش پیدا کرده و گیمر می‌تواند تاثیر بیشتری در روند بازی داشته باشد.

داستان این بازی به زمان 873 میلادی باز می‌گردد، جاییکه وایکینگ‌ها برای کشورگشایی به سمت انگلیس حرکت کرده‌اند و با قوم‌های آن منطقه درگیر می‌شوند.

3 در مورد “عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی سه بازی کنسولی برتر سال 99 برای تعطیلات عید”

  1. Last of us رو باید بهترین بازی تاریخ‌ معرفی کنن از بازی بیشتره یه دنیاس
    خط داستانیش خیلی خیلی عالیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH