ریزر به‌دنبال عرضه ماسک هوشمند جدید خود موسوم به Hazel Mask است

شرکت ریزر اوایل امسال در جریان رویداد CES 2021 از محصول جدید خود موسوم به Project Hazel رونمایی کرد. جهت اطلاع افراد ناآشنا بایستی خاطرنشان کرد که Project Hazel یک ماسک هوشمند همراه با ویژگی‌های حفاظتی است که از ورود آلاینده‌ها و ذرات مضر موجود در هوا به بدن انسان جلوگیری می‌کنند. در آن مقطع زمانی این پروژه عمدتا از ماهیت یک طرح مفهومی برخوردار بود؛ اما اکنون ریزر واقعا قصد دارد آن‌را به یک محصول واقعی تبدیل کند.

مینگ لیانگ تان؛ مدیرعامل ریزر در گفتگو با وبسایت Yahoo Finance UK اعلام کرد که کمپانی برای تبدیل نمودن این ماسک به واقعیت و تولید آن سرمایه‌گذاری کاملی انجام داده است. این ماسک در ابتدا به‌عنوان یک جایگزین پایدار برای ماسک‌های یکبار مصرف فعلی معرفی شد؛ ماسک‌هایی که افراد برای محافظت از خود در برابر ویروس کرونا از آن‌ها استفاده می‌کنند.

با این‌حال آقای تان خاطرنشان کرد: “حتی با وجود اخبار منتشر شده پیرامون واکسیناسیون نیز مردم کماکان بایستی از ماسک‌های صورت استفاده کنند. زیرا عوامل خطرزا همچنان وجود دارند. بنابراین حتی در صورت اجرای واکسیناسیون نیز بایستی کاملا محتاط بود. ثانیا بعید است که در سال آینده تعداد زیادی از کشورها یا حتی 2 کشور موفق به اجرای کامل واکسیناسیون شوند. بنابراین کلیه افراد بایستی حین مسافرت کاملا محتاطانه رفتار کنند.

به گفته آقای تان شرکت ریزر با در نظر گرفتن این نکته تصمیم گرفته تا برای حل معضل ماسک‌های یکبار مصرف و پایداری آن‌ها، پروژه Hazel را به واقعیت تبدیل نماید. هنوز مشخص نیست که ماسک هوشمند ریزر دقیقا چه زمانی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. بعلاوه قیمت‌گذاری احتمالی این محصول هنوز اعلام نشده است. بنابراین برای روشن شدن موضوع کماکان بایستی منتظر بمانیم.

2 در مورد “ریزر به‌دنبال عرضه ماسک هوشمند جدید خود موسوم به Hazel Mask است”

  1. ماسک ها هم هوشمند شدن.خوبه این پیشرفت و ای ایده ها ولی خیلی حالگیره اینکه بازم باید ماسک بزنیم ??

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH