عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی سه بازی موبایلی مریض و سمی!

شرایط امسال عید برای همه ما در کشور متفاوت است، متاسفانه هنوز تاریکی منحوس ویروس کرونا بر جهان سایه افکنده و ما نیز باید تعطیلات نوروزی یک سال دیگر را در قرنطینه خانگی بگذرانیم، سال پیش همه تا حدودی در شوک شیوع ویروس کرونا بودیم و برنامه درستی برای استفاده از تعطیلات عید نداشتیم، اما امسال می‌توانیم بسیار بهتر از خانه نشینی و زمان ارزشمندمان بهره ببریم.

ما در آی‌تی‌رسان در این راه همراه شما خواهیم بود و هر روز کتاب، فیلم، بازی، مستند، اپلیکیشن، انیمیشن و… جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که بدون نیاز به خروج از خانه قابل دانلود هستند و می‌توانید در این تعطیلات دو هفته‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

این بار می‌خواهیم بازی‌های ساختارشکنی را که از نظر ایده و موضوع، با بازی‌های عادی بسیار متفاوت هستند، به شما معرفی کنیم. البته بازی‌های مورد نظر ما تنها ساختارشکن و متفاوت نیستند، بلکه تا حد زیادی با تفکری شیطنت آمیز و اصطلاحا مریض ساخته شده‌اند. این روزها همه به دنبال ساخت یا تماشای ویدیوهای سمی هستند، ما نیز می‌خواهیم از این فرصت استفاده کرده و چند بازی موبایلی مریض یا سمی را به شما معرفی کنیم.

بازی‌هایی که به طور کلی هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند اما محتوا یا ایده بازی بسیار عجیب و خنده‌دار و گاها چندش‌آور است، البته این بازی‌ها طرفداران بسیاری دارند و آمار نصب آن‌ها گاها از 10 میلیون نیز عبور می‌کند. پس با ما و معرفی سه بازی مریض و سمی برای انجام در روزهای آخر تعطیلات عید همراه باشید:

بازی مریض Toilet Time: Boredom killer Fun Mini Games to Play

این بازی با هدف پر کردن زمان شما در توالت ساخته شده، به طور میانگین مردم روزانه بیش از 15 دقیقه را در توالت می‌گذرانند. اگر خواستید می‌توانید در این زمان بازی توالت تایم را بازی کنید که در مورد خود توالت هم ساخته شده است. زمان انجام مراحل مختلف بازی کوتاه هستند و با هر بار توالت رفتن می‌توانید چند مرحله آن را بازی کنید.

هدف هر مرحله متفاوت است اما موضوع پیرامون توالت می‌چرخد. در یک بازی باید مردان و زنان را به صورت درست به توالت مردانه و زنانه هدایت کنید، در مرحله بعد باید سوسک‌هایی که از چاه توالت بیرون می‌آیند را بکشید، باید چاه توالت که گرفته را باز کنید یا حتی با صدای سرفه، دیگر صداهای مشکوک درون توالت را پوشش دهید!

این بازی مراحل مختلفی دارد که با انجام هرکدام از آن‌ها سخت‌تر می‌شود و نیاز به ثبت رکورد بالاتر است.

بازی مریض Pimple Popper

لقب بازی مریض کاملا لایق این بازی است. در بازی Pimple Popper تنها باید این یک کار انجام دهید: جوش‌های صورت را بترکانید! در این بازی چند نوع جوش صورت وجود دارد که برای ترکاندن هرکدام یک دستور‌العمل منحصر به فرد نوشته شده است. اگر جوش را درست نترکانید، صدای دردآور صاحب صورت درمی‌آید و شما امتیاز منفی می‌گیرید.

از بین بردن جوش صورت و خالی کردن آن در دنیای واقعی نیز برای بسیاری لذت بخش است، حالا فرصت دارید تا به صورت مجازی نیز این حس را تجربه کنید. بازی Pimple Popper با همین گیم‌پلی و موضوع مریضی که دارد، بیش از 10 میلیون‌بار در گوگل‌پلی دانلود شده است.

بازی مریض Paper Racing

به نظرتان شما در چند ثانیه می‌توانید یک رول دستمال توالت را آنقدر بپرخانید تا تمام دستمال آن خالی شود؟ این یک بازی موبایلی است که باید دقیقا همان چیزی که گفته شد را انجام دهید، یعنی با سرعت یک رول دستمال کاغذی را بچرخانید تا به انتهای آن برسید.

در این بازی سرعت عمل شما و رکوردی که می‌زنید اهمیت دارد، باید آنقدر با سرعت انگشت خود را بر روی صفحه بکشید که سریعا رول دستمال کاغذی به انتها برسد. در این بازی تنها رکورد زمان رسیدن به انتهای دستمال کاغذی اهمیت دارد. شاید به قیافه بازی Paper Racing بخورد که جذاب نباشد اما این بازی گیم‌پلی اعتیادآوری دارد و شاید بعد از نصب آن به خود بیایید و ببینید دقایق زیادی را صرف این بازی کرده‌اید.

 

 

2 در مورد “عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی سه بازی موبایلی مریض و سمی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH