عیدانه آی‌تی‌رسان: معرفی چهار فیلم کمدی جذاب برای تعطیلات عید

ما در آی‌تی‌رسان در عید امسال همراه شما خواهیم بود و هر روز کتاب، فیلم، بازی، مستند، اپلیکیشن، انیمیشن و… جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم که بدون نیاز به خروج از خانه قابل دانلود هستند و می‌توانید در این تعطیلات دو هفته‌ای از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای گذران تعطیلات عید دیدن فیلم‌های کمدی جذاب در کنار خانواده است. البته اگر تعطیلات عید را به تنهایی یا در کنار دوستانتان سر می‌‎کنید هم می‌توانید از تماشای فیلم‌های کمری لذت ببرید.

البته در این مطلب به سراغ فیلم‌های کمدی خارجی رفتیم ولی شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را نیز به انتخاب خود تماشا کنید.

در این مطلب 4 فیلم کمدی و جذابی که قطعا ساعات خوشی را در تعطیلات نوروزی برای شما می‌سازد را پیشنهاد داده‌ایم تا به انتخاب خود هرکدام را که تمایل داشتید، تهیه و تماشا کنید.

شهر گمشده (Lost City)

امتیاز کاربران 6.1/10 ⭐

امتیاز منتقدین راتن‌ تومیتوز %79

سال ساخت: 2022

شهر گمشده محصول سال 2022 بوده که در ژانر کمدی، ماجراجویی، اکشن و رمانتیک ساخته شده است. کارگردانی آن را آرون نی و آدام نی برعهده گرفت و بازیگرانی همچون برد پیت، ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، دنیل ردکلیف، پتی هریسون، اسکار نونز، داوین جوی رندولف و ریموند لی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان شهر گمشده درباره شخصیتی به نام لورتا است که می‌خواهد برای تبلیغ کتاب جدیدش با الن به سفری برود. او در این کتاب، به مکان‌های عجیب و غریبی که دوست دارد برود می‌پردازد و روی جلد کتاب نیز تصویری از مدل خوش‌قیافه به نام الن قرار گرفته است. اما در راه، میلیاردری عجیب و غریب او را می‌دزدد. او فکر می‌کند لورتا می‌تواند او را به شهر گمشده برساند. الن نیز مایل است به لورتا ثابت کند که می‌تواند در زندگی واقعی نیز او را نجات داده و تنها در حد قهرمان داستانش باقی نماند.

ابتدای داستان ممکن است کمی خسته‌کننده بنظر بیاید ولی با رسیدن به اوج داستان می‌بینید که با فیلمی هیجان‌انگیز و خنده‌دار روبرو هستید. در طول تماشای فیلم شهر گمشده، نشاط فراوانی را حس خواهید کرد. ممکن است داستان کمی قابل پیش‌بینی بنظر بیاید؛ ولی مطمئن باشید که با تماشای یک فیلم کمدی جذاب تمام مشکلاتتان را فراموش خواهید کرد!

مرد آزاد (Free Guy)

امتیاز کاربران 7.1/10 ⭐

امتیاز منتقدین راتن‌ تومیتوز %80

سال ساخت: 2021

فیلم مرد آزاد Free Guy محصول سال 2021 بوده و به وسیله شان لوی در ژانر کمدی، اکشن و علمی تخیلی ساخته شده است. این فیلم از جهانی در یک بازی ویدئویی روایت می‌کند؛ گای که یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم به شمار می‌رود، به عنوان کارمند بانک در شهر آزاد زندگی می‌کند! او پس از گذشت زمان، متوجه می‌شود که در یک جهان باز ویدیویی حضور دارد. به همین خاطر تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا توسعه‌دهندگان، بازی را نابود نکنند!

در جریان داستان، اتفاقاتی برای گای پیش می‌آید که او را به قهرمان بزرگی تبدیل می‌کند. بازیگرانی همچون رایان رینولدز، جودی کومر، لیل رل هاوری، اوتکرش امبدکار، جو کیری، تایکا وایتیتی و غیره در این فیلم حضور دارند. افکت‌ها، صحنه‌های بازی، شخصیت‌های تماشایی و دیالوگ‌های برتر از جمله مواردی هستند که موجب می‌شوند بیننده به دیدن ادامه فیلم علاقمند شود.

بنا به گفته یکی از کاربران، این یکی از بهترین فیلم‌های مربوط به بازی‌های ویدئویی است که تاکنون ساخته شده و جلوه‌های ویژه نیز بسیار سرگرم‌کننده هستند. داستان فیلم تا انتها پر از هیجان و صحنه‌های شگفت‌انگیز خواهد بود. اگر بخواهیم امتیازی برای خلاقیت نویسنده، داستان، شخصیت‌ها، فیلمبرداری و کیفیت صدا در نظر بگیریم، 10/10 مناسب آن خواهد بود.

سنگینی تحمل‌ناپذیر یک استعداد عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent)

امتیاز کاربران 7/10 ⭐

امتیاز منتقدین راتن‌ تومیتوز %87

سال ساخت: 2022

سنگینی تحمل‌ناپذیر یک استعداد عظیم یک فیلم کمدی، اکشن و جنایی آمریکایی محصول سال 2022 به کارگردانی تام گورمیکان است که فیلمنامه آن را کوین اتن نوشت. داستان فیلم از شخصیتی به نام نیک کیج آغاز می‌شود. در واقع بازیگری این نقش تخیلی را نیکلاس کیج برعهده گرفته است؛ او که در فیلم با نقش یک بازیگر ظاهر می‌شود، امیدوار است بتواند در حوزه بازیگری موفق شود.

در این میان، یکی از طرفداران ثروتمندش پیشنهاد می‌کند او در ازای مبلغ بالایی در جشن تولدش حضور داشته باشد. نیک کیج که با این پیشنهاد موافقت می‌کند، پس از مدتی متوجه می‌شود او یکی از جاسوسان سازمان سیا است! داستان فیلم حول محور اتفاقاتی که برای این شخصیت رخ می‌دهد، می‌گردد! بازیگرانی همچون نیکلاس کیج، پدرو پاسکال، تیفانی هادیش، شارون هورگان، پاکو لئون و غیره در آن حضور یافته‌اند.

بیننده از اول تا انتهای فیلم با داستان کمدی و طنز روبرو است و گاهی نیز امکان دارد از خنده زیاد دل‌ درد بگیرید. دیالوگ‌های جذاب، پایان‌بندی خوب، صحنه‌های هیجان‌انگیز و لوکیشن‌های زیبا و شگفت‌انگیز اروپا مواردی هستند که موجب می‌شوند این فیلم را تماشا کنید.

همچنین لحظات حساس و اکشن، تعقیب و گریز با ماشین و غیره قطعا ارزش دیدن دارند. اگر جزو طرفداران نیکلاس کیج باشید، این فیلم کاملا مناسب شماست و می‌تواند یکی دو ساعتی شما را سرگرم کند.

هوش مرکزی (Central Intelligence)

امتیاز کاربران 6.3/10 ⭐

امتیاز منتقدین راتن‌ تومیتوز %71

سال ساخت: 2016

فیلم هوش مرکزی یکی از جذاب‌ترین همکاری‌های دو ستاره هالیوود، کوین هارت و دوین جانسون در قالب طنز است. در این فیلم سینمایی ابتدا به دوران نوجوانی این دو نفر می‌رویم، جایی که کوین هارت مشهورترین پسر کالج است، او هم از نظر درسی و هم ورزشی مورد احترام است و محبوب‌ترین و بهترین دانش آموز مدرسه محسوب می‌شود. در نقطه مقابل راک یک پسر چاق و خجالتی است که مورد اذیت و آزار همکلاسی‌ها قرار می‌گیرد.

پس از برشی کوتاه از نوجوانی کوین هارت و دوین جانسون، به زمان حال می‌رسیم، در زمان حال کوین هارت با آنکه بسیار محبوب و باهوش بود یک کار کارمندی خسته کننده دارد و به چیزی که حقش بود نرسیده اما راک از آن بچه چاق خجالتی به یک مامور مخفی پلیس با اندامی ورزیده تبدیل شده که کسی حریف او نیست و هر آدم بدی که در مقابلش قرار بگیرد را اصطلاحا کتلت می‌کند.

دوین جانسون در عین حال رفتارهای عجیب کودکانه‌ای دارد که با قیافه و هیکلش سازگار نیست. این دو نفر وارد داستانی اکشن و جذاب می‌شوند و تمامی تضادهای آنها باعث به وجود آمدن اتفاقاتی طنز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH