سامسونگ گلکسی S24 اولترا مجهز به نمایشگر 144 هرتزی خواهد بود

سامسونگ آماده است تا با عرضه گوشی گلکسی S24 اولترا، استانداردهای مخصوص مدل‌های پرچمدار خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهد. بر اساس برخی گزارش‌ها، غول فناوری کره‌ای قصد دارد تا دستگاه موبایلی برتر خود در سال 2024 را به نمایشگری با نرخ نوسازی 144 هرتزی مجهز نماید.

بدین‌ترتیب گلکسی S24 اولترا نخستین دستگاه گلکسی با چنین نرخ نوسازی بالایی به‌شمار خواهد رفت.

نمایشگر با نرخ نوسازی 144 هرتزی، انیمیشن‌ها را به شکل روان‌تری نمایش داده و مشخصا تجربه لذت‌بخشی را برای علاقه‌مندان به گیمینگ رقم خواهد زد.

همچنین این نمایشگر قادر به تحمل بار نمایشی سنگین‌تر و سریع‌تر بوده و در عین‌حال عملکرد پرسرعتی از خود ارائه خواهد داد.

استفاده از نمایشگرهای موبایلی با نرخ نوسازی سریع‌تر طی سالیان اخیر به شکل فزآینده‌ای متداول شده است؛ تا جایی‌که برخی دستگاه‌ها حتی از نرخ نوسازی 240 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس گزارش‌ها سری گلکسی S24 احتمالا از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد؛ مشخصه‌ای که هم‌اکنون در پرچمداران عرضه شده توسط شرکت‌های هواوی و اپل قابل دسترس است.

اگرچه سامسونگ هنوز از این ویژگی در گوشی‌های موبایلی خود رونمایی نکرده است؛ اما رئیس واحد Mobile eXperience سامسونگ اعلام کرده که این شرکت سرگرم بررسی ایده فوق به شکلی جدی است.

در کنار این ویژگی‌های بالقوه انتظار می‌رود که سری گلکسی S24 مجهز به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام باشد. عملکرد این نیمه‌هادی در مقایسه با مدل نسل قبلی آن احتمالا به میزان قابل‌توجهی بهبود خواهد یافت.

بر اساس شنیده‌ها، هسته پرقدرت کورتکس X4 در مقایسه با نمونه کورتکس X3 موجود در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تا 15 درصد سریع‌تر ظاهر خواهد شد. این موضوع عملکرد سریع‌تری را برای پرچمداران سال 2024 سامسونگ به ارمغان خواهد آورد.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا 

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز انتظار می‌رود که گلکسی S24 اولترا از دوربین اصلی با سنسور 200 مگاپیکسلی ارتقایافته و ماژول تله‌فوتو با قابلیت‌های زوم بالاتر بهره‌برداری نماید.

البته بایستی توجه داشت که در حال حاضر تمامی این اطلاعات صرفا در حد شایعه هستند و تا پیش از نزدیک شدن به موعد معرفی سری گلکسی S24 نمی‌توان در رابطه با ویژگی‌های این گجت‌ها به‌طور قطعی اظهارنظر کرد.

با وجود عدم دسترسی به اطلاعات دقیق، هیاهوی تبلیغاتی پیرامون دستگاه‌های سری گلکسی S24 رو به افزایش است و بسیاری از مصرف‌کنندگان مشتاقانه منتظر مشاهده امکانات مورد نظر سامسونگ برای سری پرچمدار آینده خود هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH