اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی Quantum 2 در Google Play Console رویت شد

پیش‌تر در سال 2019 کمپانی سامسونگ از یک اسمارت‌فون جالب موسوم به گلکسی A80 با مکانیزم دوربین قابل چرخش منحصربه‌فرد رونمایی کرد. این سبک از طراحی ضمن ارائه تجربه واقعی یک نمایشگر تمام‌صفحه امکان ثبت تصاویر سلفی با کیفیت بالا را فراهم می‌کرد. با گذشت زمان جانشین واقعی این هندست هرگز معرفی نشد؛ اما طی چند ماه گذشته گزارشاتی پیرامون اسمارت‌فون گلکسی A82 منتشر شده است. اکنون نیز تصویر احتمالی و مشخصات کلیدی این هندست در فهرست Google Play Console رویت شده است.

این دستگاه دارای اسم رمز گلکسی A Quantum 2 و شماره مدل a82xq است. تصویر ضمیمه شده نشان‌دهنده وجود یک حفره کروی‌شکل در مرکز صفحه‌نمایش است. اکنون مجددا نام گلکسی A Quantum 2 را مورد بررسی قرار می‌دهیم. سال گذشته سامسونگ نخستین گوشی سری کوانتومی خود را در کره‌جنوبی عرضه کرد. این سری Quantum A نام داشت و هندست مذکور نیز تحت‌عنوان نسخه ری‌برند شده گلکسی A71 5G با قابلیت رمزنگاری کوانتومی معرفی شد. در رابطه با گوشی Quantum 2 احتمالا این‌بار نیز با یک محصول ری‌برند شده مشابه سروکار خواهیم داشت. این هندست احتمالا بر پایه گلکسی A72 5G البته به‌همراه برخی تغییرات روانه بازار می‌شود. 

بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست می‌توان به سایر مشخصات دستگاه پی برد. اطلاعات مذکور نشان می‌دهند که این هندست مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11، تراشه اسنپ‌دراگون 855 پلاس و 6 گیگابایت حافظه رم است. همچنین نمایشگر گوشی از رزولوشن 1080×2400 پیکسلی و چگالی 450DPI برخوردار است. همچنین بر اساس برخی شایعات دوربین اصلی این هندست مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 ساخت شرکت سونی خواهد بود.

سامسونگ گلکسی Quantum 2 در فهرست Google Play Console رویت شده است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH