کمپانی HMD از ایربادهای جدید نوکیا لایت با شارژدهی 36 ساعتی باتری رونمایی کرد

رویداد روز گذشته کمپانی HMD با محوریت رونمایی از 6 هندست جدید برگزار شد. با این‌حال شرکت فنلاندی فرصت پیدا کرد تا از یک هدست جدید TWS و سرویس جدید MVNO جهت تکمیل سرویس رومینگ HMD Connect از سال گذشته رونمایی کند.
ایربادهای نوکیا لایت
Nokia Lite Earbuds یک هدست TWS است. استفاده از واژه لایت در نام این هدست بیش از آن‌که به قیمت‌گذاری آن اشاره داشته باشد؛ به طراحی باریک و قابل‌حمل آن درون جیب‌ لباس مربوط می‌شود. البته این موضوع به‌معنای قیمت‌گذاری گران ایربادهای نوکیا لایت نیست. این ایربادها از اواسط ماه آوریل با برچسب قیمتی 75 یورویی قابل دسترس خواهند بود.
شارژ باتری به‌کارگیری شده در هر ایرباد برای 6 ساعت گوش دادن به صداها به‌صورت بی‌وقفه کافی خواهد بود. کیس مخصوص حمل با باتری 400 میلی‌آمپرساعتی خود کل زمان استفاده شنیداری از ایربادها را به حداکثر 36 ساعت ارتقاء خواهد داد. کاربران در صورت نیاز به شارژ مجدد باتری کیس می‌توانند از کابل USB-C عرضه شده به‌همراه آن استفاده کنند. 
اکنون احتمالا تصور می‌کنید که ایربادهای Nokia Power Earbuds Lite با قیمت‌گذاری 70 یورویی از شارژدهی باتری مطلوب‌تری برخوردار هستند؛ اما ایربادهای جدید در واقع در هر 2 حوزه برتر ظاهر می‌شوند (شارژدهی باتری ایربادهای قبلی معادل 5 ساعت و مدت شارژدهی کلی نیز برابر با 35 ساعت است). با این‌حال اندازه کیس حمل ایربادهای Power Lite اندکی کوچکتر است.
به هرحال نوکیا لایت ایربادز دارای درایور 6 میلی‌متری بوده و محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پوشش خواهد داد. این ایربادها دارای اتصال بلوتوث 5.0 بوده و در هر لحظه می‌تواند به تنها 1 دستگاه متصل شود.

شارژدهی باتری ایربادهای نوکیا لایت جهت گوش دادن به موسیقی برای مدت 36 ساعت کفایت خواهد کرد.
پکیج خرده فروشی این ایربادها شامل 3 جفت بالشتک گوشی با اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ است. بنابراین شما می‌توانید بالشتک مناسب برای گوش خود را انتخاب کنید. ایربادها نیز به نوبه خود در 2 مدل رنگی Polar Sea و Charcoal روانه بازار می‌شوند.

نوکیا لایت ایربادز در مدل‌های رنگی Polar Sea و Charcoal

HMD Mobile MVNO

سال گذشته شرکت HMD سرویس رومینگ جهانی با قابلیت پوشش‌دهی 120 کشور را راه‌اندازی کرد. این سرویس HMD Connect نام داشت. این سرویس هنگام مسافرت بسیار مفید است؛ اما هنگام حضور در منزل کاربرد کمتری خواهد داشت. اینجاست که HMD Mobile وارد میدان می‌شود. سرویس جدید یک MVNO (اپراتور شبکه مجازی تلفن‌همراه) به‌شمار می‌‌رود؛ بدان معنا که هندست شما در واقع به سلول‌های یک شرکت مخابراتی دیگر متصل می‌شود. اکنون سرویس فوق با همکاری بزرگترین اپراتور شبکه 5G بریتانیا (احتمالا EE) در این کشور اروپایی عرضه می‌شود. 
HMD به‌دنبال راه‌اندازی یک شبکه 5G MVNO در بریتانیا تا پایان ماه جاری است. عرضه جهانی این سرویس نیز در نقشه راه کمپانی ترسیم شده است
این شبکه MVNO در اواخر ماه جاری حداقل در کشور بریتانیا راه‌اندازی خواهد شد. شبکه مذکور قادر به انتقال داده، متن و صدا خواهد بود (HMD Connect تنها قادر به انتقال داده بود). عرضه جهانی این سرویس نیز مراحل برنامه‌ریزی را پشت سر می‌گذارد.
کمپانی HMD با کسب‌وکار تجهیزات مصرفی که از طریق وبسایت Nokia.com به فروش می‌رسند؛ ارتباط مستقیم دارد. این موضوع بدان معناست که مشتریان با تحویل گرفتن یک گوشی و قرار دادن سیم‌کارت HMD Mobile درون آن می‌توانند از خدمات کمپانی درون منزل بهره‌مند شوند.

2 در مورد “کمپانی HMD از ایربادهای جدید نوکیا لایت با شارژدهی 36 ساعتی باتری رونمایی کرد”

  1. خیلی شیکه و باتری خوبی هم داره
    امیدوارم کیفیت خوبی داشته باشه قیمتش که خیلی خوب و مناسبه

  2. خدای باتریه این باتری از بادز سامسونگ و اپل هم قویتره البته از لحاظ اسمی باید در عمل هم بررسی بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH