انتشار اطلاعاتی در رابطه با حافظه اسمارت‌فون‌های سری شیائومی Mi 11X

کمپانی شیائومی در تدارک عرضه 3 دستگاه پیشرفته در هندوستان طی روز 23 آوریل (3 اردیبهشت ماه) است. امروز اطلاعات مربوط به پیکره‌بندی رم و حافظه‌داخلی این هندست‌ها توسط یک شخص خبرچین معتبر و باتجربه منتشر شده است.

نخستین اسمارت‌فون مورد بحث شیائومی می 11 اولترا نام دارد. این هندست با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. 2 گجت دیگر نیز با اسامی می 11X و می 11X پرو روانه بازار می‌شوند. به گفته کارشناسان این 2 هندست به‌ترتیب ورژن‌های ری‌برند شده ردمی K40 و ردمی K40 پرو پلاس به‌شمار می‌روند. پیش‌تر نیز شیائومی اسمارت‌فون‌های ردمی K40 و ردمی K40 پرو پلاس را با اسامی پوکو F3 و شیائومی Mi 11i در سایر بازارها عرضه کرد. در واقع شیائومی مایل است تا با نامگذاری عجیب محصولات خود کل جهانیان را دچار سردرگمی نماید.

گوشی‌های می 11X و می 11X پرو با 2 پیکره‌بندی مختلف در اختیار مشتریان هندی قرار خواهند گرفت. این مدل‌ها مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی هستند. چنان‌چه مایل به اطلاع از سایر مشخصات این هندست‌ها هستید؛ در این‌صورت تنها کافیست مشخصات گجت‌هایی که مدل‌های جدید بر پایه آن‌ها طراحی شده‌اند را مورد بررسی قرار دهید. در واقع انتظار می‌رود که دستگاه‌های اصلی و مدل‌های ری‌برند شده در کلیه جوانب دارای مشخصات مشابهی باشند.

ردمی K40 پرو پلاس یا همان شیائومی می 11X پرو

3 در مورد “انتشار اطلاعاتی در رابطه با حافظه اسمارت‌فون‌های سری شیائومی Mi 11X”

  1. تولیدات هند اسماشون فرق داره کلا. بنظر اخبار گوشیایی که توی کشورای خاصی تولید میشن رو پوشش ندید. به درد ما نمیخورن

  2. شیائومی خوددرگیری داره هر کارخانه ای میزنه تو هر کشوری رئس کارخانه اسم گوشی رو به سلیقه خودش میزاره برای هر مدل سه الی چهار اسم وجود دارد که کد رمز یکی هستند بیشتر جنبه شلوغ کاری و بازاریابی داره و موفق هم بوده اما من خیلی بدم میاد
    گوشی redmi 5 plus اسمش vince است کدشم یادم نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH