مهارت‌های کار با ویندوز 10

دانستن اطلاعات روز دنیا در حوزه فناوری قطعا خیلی جالب خواهد بود، چرا که وقتی حداقل بدانید در دنیا چه می‌گذرد یک گام از دیگر افراد جلوتر هستید و اطلاعاتتان همیشه به‌روز است.

برای بازیابی اطلاعات کدام برنامه ریکاوری بهتری است؟

اطلاعات بخش مهمی از انواع سیستم‌های مختلف را تشکیل می‌دهند که اگر به هر دلیل از بین بروند می‌توانند خسارت‌های زیادی به سیستم وارد کنند.

یکی از راه‌هایی که می‌توان از این مشکل جلوگیری کرد گرفتن نسخه پشتیبان یا بکاپ است، اما باز هم این احتمال که داده‌ها در اثر خرابی هارد درایو، مشکل اتصالات برق و مسائل مشابه از بین بروند، وجود دارد.

در چنین مواقعی ریکاوری به کار می‌آید، در واقع معنای ریکاوری بازیابی اطلاعات گم شده یا غیر قابل دسترس است. با انجام این کار دیگر لازم نیست نگران اطلاعات از دست رفته خود باشید.

خوشبختانه برنامه‌های ریکاوری زیادی وجود دارد که شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های گزاف بازیابی اطلاعات را به آسانی انجام دهید.

از قابلیت‌های خوب این برنامه‌ها می‌توان به سرعت بالا، عملکرد چند جانبه و رابط کاربری راحت اشاره کرد. اگر بخواهیم بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز را نام ببریم می‌توانیم به OnTrack EasyRecovery، iSkysoft، Stellar، DiskDigger، Recuva، PhotoRec و Recoverit اشاره کنیم.

با بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز آشنا شوید

امروزه پیشرفت فناوری را در زمینه‌های مختلف شاهد هستیم، برنامه‌های شبیه ساز اندروید در حقیقت نوعی پیشرفت در علم فناوری محسوب می‌شوند.

این برنامه‌های روی سیستم عامل ویندوز نصب می‌شوند و کاربر می‌تواند از طریق کامپیوتر به برنامه‌های موجود در اندروید دسترسی داشته باشد.

در واقع ایده ساخت شبیه‌ساز از جایی می‌آید که تعدادی از برنامه‌ها فقط روی سیستم عامل اندروید قابل اجرا هستند و با این روش حالا با ویندوز نیز می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

برنامه‌های زیادی مانند AMIDuOS، Genymotion، Remix OS Player، Andy OS، Nox App Player و BlueStacks وجود دارند و این 6 مورد از بهترین‌های شبیه‌ساز اندروید محسوب می‌شوند.

با استفاده از این برنامه‌ها بازی‌های مختص اندروید را روی ویندوز اجرا کنید و با متصل کردن دسته‌های بازی به سیستم تجربه یک بازی لذت‌بخش را برای خودتان فراهم آورید.

اگر هم یک توسعه‌دهنده موبایل هستید، می‌توانید برنامه‌ها را در این شبیه‌ساز تست کنید و محیط کاربریشان را به نوعی شخصی‌سازی کنید.

نصب برنامه‌های شبیه‌ساز اندروید برای ویندوز کار سختی نیست و تنها با دنبال کردن چند مرحله ساده نصب انجام خواهد شد. تنها این نکته را به خاطر داشته باشید که در گوشی خود نیز همین اکانت موجود در برنامه را وارد کنید تا همگام‌سازی داده‌ها بین اندروید و ویندوز برقرار شود.

چطور با فلش ویندوز نصب کنیم؟

سال 2015 سیستم عامل ویندوز 10 عرضه شد، ویندوز 10 در حقیقت آخرین نسخه ویندوز است و طبیعتا باید مجهز به قابلیت‌های فراوانی باشد.

هنگامی که ویندوز 10 را روی سیستم خود نصب کنید، می‌توانید از تمام قابلیت‌های موجود در این نسخه بهره ببرید.

یکی از روش‌هایی که می‌توان از آن برای نصب ویندوز استفاده کرد، نصب ویندوز با فلش است. امروزه در حقیقت بیشتر کاربران از این روش استفاده می‌کنند، چرا که به دلیل نداشتن دیسک نوری تنها می‌توان از این روش برای نصب بهره برد.

برای نصب ویندوز 10 باید سیستم شرایط خاص خودش را داشته باشد و یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای نصب ویندوز از طریق فلش استفاده از ابزار RUFUS است.

مراحل نصب ویندوز با فلش به صورت کامل در وب‌سایت کیمیانو قرار گرفته است که از طریق آن می‌توانید نصب را گام به گام با استفاده از آموزش جلو ببرید.

اخبار فناوری را با کیمیانو دنبال کنید

دانستن اطلاعات روز دنیا در حوزه فناوری قطعا خیلی جالب خواهد بود، چرا که وقتی حداقل بدانید در دنیا چه می‌گذرد یک گام از دیگر افراد جلوتر هستید و اطلاعاتتان همیشه به‌روز است.

سایت کیمیانو دقیقا همین کار را برای شما انجام می‌دهد، اگر به قسمت منوی این سایت نگاهی بیاندازید کاملا با یک دسته‌بندی تفکیک‌شده از حوزه‌های مختلف روبرو خواهید شد.

در بخش فناوری به جدیدترین اطلاعات در مورد گوشی، گجت‌ها، کامپیوتر و لپ‌تاپ با انواع سیستم عامل‌های مختلف دسترسی پیدا می‌کنید.

یکی دیگر از بخش‌های این سایت نقد و بررسی آن است که اگر روی آن کلیک کنید با فهرستی از نقد و بررسی‌های مختلف روبرو می‌شوید و می‌توانید با کمک آن‌ها گجت خود را بهتر بشناسید.

اگر به عنوان مثال به بخش نقد و بررسی موبایل نگاهی بیاندازید می‌توانید انواع گوشی‌های مختلف را ببینید و با بررسی جوانب موجود برای خرید گوشی مورد نظر خود اقدام کنید.

در بخش پایین سایت در قسمت برچسب‌ها می‌توانید با انتخاب نوع گوشی موبایل به عنوان مثال اپل به همه اطلاعاتی که در کیمیانو در این مورد منتشر شده است دسترسی پیدا کنید.

از دیگر بخش‌های این سایت می‌توان به بخش علمی آن اشاره کرد که با سه بخش سبک زندگی، پزشکی و سلامت و نجوم اطلاعات متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

آخرین بخش سایت کیمیانو به کسب‌وکار تعلق می‌گیرد، جایی که شما می‌توانید با انواع داده در حوزه بازاریابی اینترنتی، استارتاپ و دیگر موارد آشنا شوید.

اگر از کاربرانی هستید که بیشتر زمان خود را در اینستاگرام صرف می‌کنید با دنبال کردن صفحه این مجموعه در این شبکه اجتماعی با اطلاعات روز دنیا آشنا خواهید شد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “مهارت‌های کار با ویندوز 10”

  1. بهترین ویندوز مایکروسافت سون بود . ساده و سریع.
    ویندوز 10 البته سرعت خوبی داره اما گنگ و شلوغه .

  2. وهاب هاشمی

    نصب ویندوز با دی وی دی دیگه منسوخ شده… آموزش نصب ویندوز با فلش یا روی فلش رو بزارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH