سامسونگ گلکسی تب S7 لایت با قابلیت شارژ 44 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی تب S7 لایت (که برخی شایعات از آن تحت‌عنوان گلکسی تب S7 پلاس لایت یاد می‌کنند) احتمالا در 3 مدل مختلف وای‌فای (با شماره مدل SM-T730)، نسخه 4G (با شناسه SM-T735) و 5G (با شماره مدل SM-T736B/SM-T736N) روانه بازار خواهد شد. مدل‌های وای‌فای و LTE این تبلت اخیرا موفق به دریافت گواهینامه 3C شدند؛ سندی که پشتیبانی آن‌ها از قابلیت شارژ 44 واتی را تائید می‌کند.

با این‌حال مقامات آژانس رگولاتوری چین اعلام می‌کنند که این تبلت‌ها همراه با شارژر 44 واتی روانه بازار نخواهند شد؛ بلکه در عوض مشتریان با خریداری آن‌ها آداپتور شارژ 15 واتی را درون چعبه محصول مشاهده خواهند کرد. این پدیده بدان معناست که کاربران در صورت نیاز به شارژ تبلت با سرعت‌ بالاتر ناچار بایستی شارژر 44 واتی سازگار را به‌صورت مجزا خریداری نمایند.

هنوز مشخص نیست که آیا مدل 5G نیز همراه با شارژر 15 واتی عرضه شده یا به‌همراه یک آداپتور شارژ سریع‌تر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

اگرچه سامسونگ تاکنون از ارائه هرگونه جزئیات پیرامون گلکسی تب S7 لایت امتناع نموده است؛ اما تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که ورژن 5G این تبلت با سیستم دوربین دوگانه در قسمت پشتی، دوربین سلفی در حاشیه سمت راست نمایشگر و یک پورت USB-C همراه با یک اسپیکر در قسمت تحتانی عرضه خواهد شد.

تصاویر سامسونگ گلکسی تب S7 لایت 5G

سامسونگ گلکسی تب S7 لایت 5G پیش‌تر با تراشه اسنپ‌دراگون 750G، سیستم‌عامل اندروید 11 و 4 گیگابایت رم در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. البته این محصول احتمالا در مدل‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت رم نیز عرضه خواهد شد؛ موضوعی که هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی تب S7 لایت با قابلیت شارژ 44 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد”

  1. کی تبلت دس میگیره اخه. هرکی هم بخواد بخره دستش به دهنش میرسه میره ایپد میگیره نه این چیزای الکی و اشغال دو روزه خراب شن

  2. تبلت های سامسونگ همیشه بهترین بودن. ایپد هم الکی اسمش بزرگه . هیچوقت به پای سامسونگ نمیرسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH