وردپرس در مقایسه با دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مقدماتی در رابطه با طراحی سایت در ورد پرس در اختیار شما بگذاریم. وردپرس تقریباً یک سوم وب سایت های جهان از وبلاگ های شخصی کوچک تا سایت های شرکت های بزرگ مانند سونی،  تایم،  نیویورک پست و NBC را پشتیبانی می کند و فقط یکی از سازندگان سایت و سیستم های مدیریت محتوا می باشدکه می توانید به صورت رایگان بارگیری و ذخیره اطلاعات را در آن انجام دهید. وردپرس دارای ویژگی های ویژه ای است که آن را به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده امروزی تبدیل کرده است.

نام ورد پرس در لیست پر استفاده ترین بسترهای ساخت وب سایت قرار می گیرد و بعد از آن جوملا و دروپال قرار دارند. همه بارگیری ها و امکانات در این بسترها رایگان هستند و آنها گزینه های اضافی با قابلیت های اختصاصی دارند و همه را می توان متناسب با نیازهای کاربران تنظیم کرد.

جوملا و دروپال به سطح ویژه ای از دانش فنی و آشنایی با HTML CSS و زبان برنامه نویسی PHP نیاز دارند، در نتیجه طراحی سایت با وردپرس ساده تر است. وردپرس به کاربران با تجربه بیشتر این امکان را می دهد تا در سطوح بالاتر در این بستر فعالیت داشته باشند، اما جوملا و دروپال این ویژگی را فقط برای مبتدیان فراهم کرده است.

مزایای استفاده از وردپرس

در این قسمت به مزایای طراحی سایت با وردپرس نگاهی داریم:

انعطاف پذیری و سازگاری برای نیازهای مختلف

وردپرس در ابتدا برای پشتیبانی از وبلاگ نویسی و نشر آنلاین طراحی شد،  اما دامنه وسیعی از وبسایت ها را با اهداف متفاوت را پشتیبانی می کند. از وردپرس برای راه اندازی وب سایت شرکت های چند ملیتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک وساختن وبلاگ های شخصی استفاده می شود. سایت های طراحی شده با وردپرس شامل فروشگاه های آنلاین، نمایش نمونه کارها یا میزبانی یک شبکه اجتماعی گروهی یا پادکست می باشند. وردپرس متناسب به نیاز یک شرکت، بستر اصلی و انواع افزونه های فرعی مختلف را که برای فعالیت شما ضروری است ، دارد و به طور کلی با نیازهای متغیر یک شرکت سازگار می شود.

 

محبوب همه کاربران، حتی مبتدیان

طراحی سایت با وردپرس ساده است و حتی بدون داشتن تخصص فنی در عرض چند دقیقه می توانید یک سایت راه اندازی کنید. تمام چیزی که برای طراحی سایت با وردپرس نیاز دارید یک نام کاربری برای دامنه و یک حساب میزبانی در وردپرس می باشد. وردپرس را می توان به صورت رایگان نصب یا مستقیماً ازوردپرس  بارگذاری کرد. در این سایت یک صفحه مدیریت با کاربری ساده دارای تمام ویژگی های مورد نیاز برای شخصی سازی کردن عنوان، طراحی سایت و ایجاد صفحات و پست ها وجود دارد، اما برای ارتقای وب سایت و اضافه کردن ویژگی های مورد نظر باید از یک طراح سایت حرفه ای کمک بگیرید.

تم های مختلف

وردپرس برای بخش های اصلی و فرعی وب سایت امکانات مشخص و متمایزی دارد. برای تنظیم دقیق ظاهر و عملکرد سایت ،گزینه هایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بسیاری از تم و قالب ها به طور پیش فرض از طریق فهرست قالب وردپرس در اختیار مدیریت سایت قرار می گیرند و هزاران مورد دیگر را می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین از طراحان سراسر جهان اقدام به خرید سایت کنید. در ورد پرس تم ها به صورت  زنده قابل نمایش و نصب می باشند در صورتی که قصد تغییر شکل و چیدمان سایت در ورد پرس را داشته باشید .

 

افزونه های کاربردی متنوع

طراحی وبسایت در محیط ورد پرس ساده و کارامد است .ورد پرس تمام مواردی که متناسب برای یک وبسایت خوب  نیاز است را در اختیار شما قرار می دهد اما بساری کاربران اطلاعات تخصصی تری در ارتباط با یک وب سایت می خواهند. ورد پرس شامل افزونه های بسیاری است  که امکان ویژگی های خاصی را را به کاربران می دهد امکاناتی نظیر سبد خرید، گالری، گزینه تماس و مواردی از این دست را به هر سایت وردپرسی اضافه کنند.

همچنین برخی از این افزونه ها قابل خریداری و نصب می باشد و در هر زمانی قابلیت فعال سازی یا عدم فعال سازی را دارند

 

رتبه بالای سایت های وردپرس

قابلیت جست و جو با کلمه کلیدی برای داشتن رتبه بندی بالا در گوگل و سایر موتور های جست و جو از جمله مزایای طراحی سایت با ورد پرس می باشد.سایت های ورد پرس دائما در حال به روز رسانی هستند و انواع ابزارها و افزونه ها برای سئو سایت را دارا می باشند.

 

سایت های وردپرس یک وبلاگ داخلی دارند

وردپرس یک نرم افزار سیستم مدیریت محتوا می باشد و دارای ویژگی هایی است که انتشار مطالبی که تولید شده اند را ساده می کند یکی از این ویژگی ها، داشتن وبلاگ کسب و کار داخلی است که در هر زمان و از هر دستگاهی می توان به آن دسترسی داشت. بنابراین کاربرانی که می خواهند وبلاگی را به وب سایت خود اضافه و تولید محتوا کنند مجبور نیستند این گزینه را جداگانه ایجاد کنند. وردپرس این امکان را حتی برای سایت های غیر مرتبط با وبلاگ نویسی نیز فراهم می کند تا از ویژگی وبلاگ برای خبرها یا اطلاعیه ها استفاده کنند.

انجمن پشتیبانی وردپرس

بیشتر از 30 درصد از وب سایت ها از ورد پرس استفاده می کنند و دلیل این همه گیری آسانی طراحی سایت با ورد پرس است . ورد پرس  بستری رایگان است و توسط انجمن های طرفدار ورد پرس پشتیبانی می شود وظیفه اصلی این انجمن ها آپدیت و تغییر در افزونه ها و امنیت ورد پرس می باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “وردپرس در مقایسه با دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا”

  1. هنگامی که فروشنده به فروش کالای خود به صورت اقساطی ************ مبادرت میکند, میتواند با احتساب هزینه های تمام شده پول از نظام بانکی, پولی بیشتر از بهای نقدی کالا, در دراز مدت از خریدار دریافت کند.

  2. همه جا حرف از وردپرسه من در مورد سیستم مدیریت دیگه ای چیزی نشنیدم. لطفا مطلبی در مورد سیستم های دیگه هم بزارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH