آشنایی با مودم همراه 4G هواوی E5577؛ اینترنت پرسرعت در جیب شما!

مودم‌های بی‌سیم 4G ابزارهای بسیار مفیدی هستند که اینترنت پرسرعت را در هر مکانی فراهم می‌کنند. مودم جیبی هواوی E5577 را باید یکی از باکیفیت‌ترین محصولات در این گروه بدانیم که با طیف وسیعی از امکانات، پشتیبانی از اپراتورهای مختلف و نمایشگر بسیار کاربردی، توانسته به گزینه‌ای محبوب در بازار مودم‌های 4G تبدیل شود.

چرا به مودم همراه 4G نیاز داریم؟

تصور کنید که قصد دارید برای یک مسافرت کوتاه همراه با لپ‌تاپ و کلیه وسایل کاری خود، به شهری دیگر بروید. در این حالت دسترسی به اینترنت ثابت و ADSL غیرممکن است و استفاده از اینترنت موبایل تنها راهکار رسیدن به سرعت مناسب است. اما برای آنکه گوشی هوشمند خود را همیشه در دسترس داشته باشید و باتری آن نیز آسیب نبیند، عملاً امکان استفاده همیشگی از گوشی برای اشتراک‌گذاری اینترنت (هات‌اسپات) وجود ندارد. در این مواقع بهترین راهکار، استفاده از مودم‌های سیم‌کارت‌خور همراه است.

به همین منظور، هواوی به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت مخابرات و کالاهای دیجیتال، مودم همراه E5577 4G را عرضه کرده است. این مودم جیبی برخلاف بسیاری از رقبای هم‌رده، به نمایشگری مجهز است که به صورت لحظه‌ای شما را از وضعیت ارتباط اینترنتی آگاه کرده و اعلان‌های مختلف را برای شما به نمایش می‌گذارد.

همچنین وزن 110 گرمی، ابعاد کوچک و باتری مناسب این مودم، قابلیت حمل‌پذیری آن را به صورت قابل توجهی افزایش داده است.

 

پشتیبانی از شبکه‌ها و اپراتورهای مختلف

مودمE5577  با داشتن یک شکاف سیم‌کارت، اینترنت 4G را دریافت کرده و به صورت بی‌سیم (Wi-Fi) در اختیار کاربران قرار می‌‎دهد. این مودم علاوه بر پشتیبانی از شبکه‌های 3G و 2G، قابلیت ارسال و دریافت پیامک از طریق منوی کاربری خود را نیز فراهم می‌کند.

نکته جالب توجه دیگر این است که این مودم قابلیت اتصال آنتن‌های خارجی را نیز دارد. در صورت حضور در مکان‌های با پوشش آنتن ضعیف، می‌توانید از این قابلیت کاربردی استفاده کرده و در شرایطی که حتی گوشی‌های هوشمند نیز توانایی دریافت داده‌های اینترنتی را ندارند، به راحتی به شبکه اینترنت دسترسی پیدا کنید.

 

شارژدهی و باتری با دوام

بارزترین ویژگی مودم همراه هواوی E5577 استفاده از باتری استاندارد قابل تعویض 3000 میلی‌آمپر ساعتی است که طبق آزمایش‌های انجام شده، می‌تواند بین 6 تا 8 ساعت، بدون نیاز به شارژ مجدد دسترسی به اینترنت را میسر کند.

همچنین برای شارژ این مودم از درگاه USB که در پایین بدنه آن قرار گرفته، استفاده می‌شود. امکان شارژ مودم جیبی E5577 با استفاده از منابعی مانند پاوربانک، درگاه‌ USB کامپیوتر، شارژر فندکی خودرو و شارژرهای گوشی‌های هوشمند وجود دارد.

 

نمایشگر LCD، وای‌فای و امکانات جانبی کاربردی

هواوی در این مودم از یک نمایشگر TFT LCD به ابعاد 1.45 اینچ استفاده کرده که می‌تواند قدرت سیگنال، سرعت ارسال و دریافت داده، میزان شارژ باتری و تعداد پیامک وارده به دستگاه (خوانده نشده) را نشان دهد.

این مودم 4G هواوی با توجه به استفاده از تراشه اختصاصی HiSilicon Balong 710، می‌تواند شبکه وای‌فای نوع n با قابلیت اتصال حداکثر 16 کاربر و سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه را فراهم کند. باید در نظر داشته باشید که با توجه به ابعاد و موارد کاربری که برای مودم E5577 در نظر گرفته شده، قابلیت‌های ارتباط بی‌سیم آن بسیار رضایت‌بخش است.

قابلیت جالب توجه دیگر این مودم، استفاده از یک شکاف کارت حافظه برای اتصال کارت‌های میکرو اس‌دی است. پس از قرار دادن کارت حافظه درون مودم، تمام دستگاه‌های متصل به آن به اطلاعات درون حافظه جانبی دسترسی داشته و می‌توان از مودم به عنوان یک Card Reader برای کامپیوتر نیز استفاده کرد.

در نهایت باید گفت با توجه به ابعاد کوچک، شارژدهی مناسب، نمایشگر کاربردی LCD و امکانات متنوع مودم، Huawei E5577 4G را باید در دسته مودم‌های همراه با ارزش خرید بالا جا داد.

2 در مورد “آشنایی با مودم همراه 4G هواوی E5577؛ اینترنت پرسرعت در جیب شما!”

  1. شارژش خیلی کمه باید حتما یه باتری زاپاس واسش بگیرید یا اینکه واسه استفاده در لپ تاب با یو اس بی وصلش کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH