معرفی 4 فیلم سینمایی برتر و جذاب با موضوع مدرسه و امتحانات

به مناسبت رسیدن به فصل امتحانات، در این مطلب 4 فیلم برتر با موضوع مدرسه و امتحانات را به شما معرفی خواهیم کرد.

با رسیدن به فصل امتحانات و روزهای پایانی سال تحصیلی چالش‌برانگیزی که تماما به صورت غیرحضوری برگزار شد، بسیاری از دانش آموزان روزانه در حال درس خواندن هستند و خود را برای امتحانات آماده می‌کنند. این روزها که بحث حضور در مدارس برای شرکت در امتحانات داغ شده، بد نیست تا در اوقات فراغت نگاهی به چند فیلم خوب در مورد مدرسه یا امتحانات داشته باشیم.

حتی اگر شما دانش آموز هستید و برای امتحان آماده می‌شوید، می‌توانید در زمان استراحت به تماشای فیلم‌هایی با موضوع مدرسه و امتحانات بنشینید و حتی برای تفریح خود نیز از فضای درس و مدرسه خارج نشوید!

به همین منظور قصد داریم تا 4 فیلم برتر و جذاب با موضوع، مدرسه، امتحانات و البته تقلب در امتحانات را به شما معرفی کنیم. فیلم‌های معرفی شده جزو برترین آثار در این حوزه هستند و ما تماشای این فیلم‌ها را به شما پینشهاد می‌کنیم، پس با معرفی 4 فیلم با موضوع مدرسه و امتحانات همراه ما باشید:

فیلم با موضوع امتحانات Bad Genius

شاید تاکنون هیچ فیلمی از سینمای تایلند را تماشا نکرده باشید، اما فیلم Bad Genius یا نابغه بد، نشان می‌دهد سینمای تایلند طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و عناوین خوبی در آن پیدا می‌شود. داستان این فیلم در خصوص یک دختر باهوش به نام لین است که به دیگران کمک می‌کند با تقلب در امتحانات، نمرات خوبی دریافت کنند و از این راه درآمدزایی دارد.

فیلم با موضوع مدرسه

لین برای پروژه جدید خود بر روی یک امتحان بین‌المللی معتبر کار می‌کند و قصد دارد با همکاری دوستان خود، به روشی خاص و خلاقانه در این امتحان تقلب کند. افراد زیادی هم به دنبال تقلب در این امتحان هستند و لین می‌تواند پول بسیار خوبی از طریق این پروژه به دست بیاورد. این داستان به طراحی نقشه و اجرای آن در روز امتحان می‌پردازد و در پایان این فیلم باید دید که او و گروهش موفق به انجام این کار می‌شوند یا خیر.

فیلم با موضوع مدرسه Freedom Writers

نویسندگان آزاد یکی از برجسته‌ترین فیلم‌های سینمایی ساخته شده با فضای دانش آموزان و مدرسه است. در این فیلم داستان معلمی با بازی هیلاری سوانک را دنبال خواهید کرد که به تازگی وارد یک مدرسه موفق و نمونه شده، اتفاقات این فیلم در سال 1992 رخ می‌دهد، زمانی که قوانین جدید در زمینه تنوع نژادی در آمریکا وضع شده و بسیاری از دانش آموزان از نژادهای مختلف و وضع فرهنگی متفاوت وارد این مدرسه می‌شوند.

این اتفاق باعث می‌شود دانش آموزانی که کاری جز دعوا و فروش مواد ندارند با دانش آموزان برجسته در یک کلاس قرار بگیرند و به این ترتیب مشکلات زیادی بین دانش آموزان به وجود می‌آید.

اما معلم این مدرسه با روش‌های خاص خود جو متشنج کلاس را کنترل می‌کند و اطلاعات دانش آموزان را در خصوص تنوع نژادی، فرهنگ‌ها و اقوام مختلف افزایش می‌دهد.

فیلم با موضوع امتحانات The Perfect Score

شش دانش آموز با وضع زندگی کاملا مختلف و با اهداف بسیار متفاوت، قصد دارند با تقلب در آزمون SAT که تقریبا همانند کنکور ما در ایران است، بالاترین نمره را دریافت کنند. این فیلم در سال 2004 ساخته شده و بازیگران مطرحی مانند اسکارلت جوهانسون، کریس ایوانز و اریکا کریستینسن که در آن زمان بازیگران جوان و تازه‌کاری بودند، در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم با موضوع مدرسه

داستان این فیلم دغدغه‌های جوانانی را نشان می‌دهد که به دلایل مختلف و عمدتا بی‌اهمیت می‌خواهند به دانشگاه‌های برتر آمریکا راه پیدا کنند، یکی از این دانش آموزان خود را با برادرش مقایسه می‌کند و می‌خواهد همانند او به دانشگاه برود، دانش آموز دیگری به دنبال آن است تا به همان دانشگاهی برود که دوست دخترش در آن تحصیل می‌کند و… آنها برای رسیدن به هدف خود قصد دارند به یک ساختمان که برگه آزمون‌های SAT در آن است وارد شوند و سوالات را بدزدند، اما در این راه چالش‌های مختلفی را باید پشت‌سر بگذارند.

فیلم با موضوع مدرسه The Half of It

فیلم The Half of It کمتر از دیگر عناوین معرفی شده به فضای مدرسه و درس و امتحان می‌پردازد، این فیلم در مورد یک مثلث عشقی میان یک دختر آمریکایی آسیایی به نام الی چو، یک دانش آموز پسر فوتبالیست به نام پاول مانسکی و یک دختر زیبا و مشهور مدرسه به نام استر فلورس است.

فیلم با موضوع مدرسه

در این داستان، کاراکتر الی چو یک دانش آموز باهوش است که برای همکلاسی‌هایش مقاله می‌نویسد و از این راه درآمد دارد، الی به کار خود ادامه می‌دهد تا آنکه پاول به سراغ او می‌آید و از الی می‌خواهد از طرف او یک نامه استر بنویسد، پاول به استر علاقه دارد. در این میان الی خود به پاول علاقمند می‌شود و ادامه فیلم در خصوص روابط این سه دانش آموز است.

فیلم The Half of It در ژانز عاشقانه و کمدی ساخته شده و به موضوعات مختلفی از جمله علایق، تفکرات و تنوع دیدگاه‌های جوانان می‌پردازد.

7 در مورد “معرفی 4 فیلم سینمایی برتر و جذاب با موضوع مدرسه و امتحانات”

  1. سلام یه فیلم بود که یه پسر نسبتا درس خون اما باهوش بود که زیاد تقلب میکرد و معلمش همیشه متوجه میشد اما ردش نمیکرد کسی میدونه اسمش چیه ؟@Asfssz ایدمه بهم بگید لطفاً

  2. مام از اینا داشتیم پول مگرفت تکالیف انجام میداد. دستش درد نکنه خیلی هم منصف بود?هرجا هستی سلامت باشی

    4
    9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH