اپلیکیشن جدید وان‌پلاس بسته به الگوی کاربری گوشی‌‌ها تصاویر پس‌زمینه آن‌ها را عوض می‌کند

کمپانی وان‌پلاس امروز از اپلیکیشن جدیدی موسوم به Wellpaper رونمایی کرد. این اپلیکیشن به منظور تغییر طراحی داخلی گوشی بر اساس نحوه استفاده کاربران از آن تولید شده است. در واقع Wellpaper یک اپلیکیشن تصاویر پس‌زمینه زنده به‌شمار می‌رود.

این برنامه داده‌های مربوط به استفاده کاربر از اپلیکیشن‌های مختلف گوشی را گردآوری نموده و سپس برنامه‌ها را در 6 دسته گوناگون شامل اجتماعی (Social)، سبک زندگی و ارتباطات (Lifestyle and communication)، سرگرمی (Entertainment)، بازی (Gaming)، اطلاعات و کسب‌وکار (Information and business) و ابزارها (Tools) طبقه‌بندی می‌کند. سپس به هر دسته یک رنگ اختصاصی تخصیص داده می‌شود. در ادامه بر اساس الگوی استفاده کاربر از برنامه‌ها طی مدت روز مدل رنگ‌آمیزی هوم‌اسکرین گوشی دستخوش تغییر خواهد شد.

در حال حاضر این برنامه با 3 الگوی مختلف عرضه می‌شود. نخستین مورد شامل کاشی‌های متحرک با رنگ‌آمیزی پاستل است و هر یک از رنگ‌ها نشان‌دهنده دسته خاصی از اپلیکیشن‌ها هستند. الگوی دوم دارای حلقه‌های متحدالمرکز در رنگ‌های مختلف است و الگوی سوم نیز رنگ‌ها را به آرامی با یکدیگر ترکیب می‌کند.

وان‌پلاس ادعا می‌کند که اپلیکیشن Wellpaper به اندازه برنامه معمول تصاویر پس‌زمینه از شارژ باتری هندست استفاده نخواهد کرد؛ چرا که برنامه Wellpaper برخلاف سایر برنامه‌ها تصاویر پس‌زمینه را به‌طور مداوم حرکت نداده و تنها در زمان باز بودن قفل گوشی آن‌ها را نمایش می‌دهد.

اپلیکیشن Wellpaper هم‌اکنون در گوگل پلی استور برای کلیه گوشی‌های اندرویدی قابل دسترس است.

1 در مورد “اپلیکیشن جدید وان‌پلاس بسته به الگوی کاربری گوشی‌‌ها تصاویر پس‌زمینه آن‌ها را عوض می‌کند”

  1. این قابلیت حس دخالت بیمورد رو بهم میده.
    یعنی چی خب من خودم میدونم بک گراندو چی بزارم به توچه اخه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH