تمام چیزی که تابه حال در رابطه با به‌روزرسانی iOS 14.7 می‌دانیم

اپل به‌تازگی سیستم‌عامل گوشی‌های خود را به نسخه پایدار و نهایی 14.6 به‌روزرسانی کرده‌ است. بعد از آن، این شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، آپدیت جدیدی را آغاز کرده‌ است که این سیستم‌عامل محبوب را به نسخه 14.7 به‌روزرسانی می‌کند. نسخه آزمایشی این آپدیت هم‌اکنون در دسترس است.

تا حالا این به‌روزرسانی، از به‌روزرسانی‌های قبلی کوچکتر بوده‌ است که ویژگی‌هایی مثل، اشتراک اپل پادکست، نسخه خانواده اپل کارد و شفافیت در ردیابی توسط اپلیکیشن‌ها، از ویژگی‌هایی است که اضافه شده‌اند.

البته طبق شنیده‌ها، این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های جدید دیگری هم می‌شود که در حال حاضر منتشر نشده‌اند. ولی اگر این به‌روزرسانی، فقط به همین‌ها خلاصه شود و یک به‌روزسانی کوچک باشد، باز هم ارزش دریافت کردن را دارد. چرا که احتمالا باگ‌ها و مشکلات امنیتی سیستم‌عامل را هم درست خواهد کرد.

در ادامه، شما می‌توانید تاریخ احتمالی انتشار و ویژگی‌های جدیدی را که تا حالا، درمورد iOS 14.7 فهمیده‌ایم، پیدا کنید.

تاریخ انتشار iOS 14.7

معمولا، اپل به‌روزرسانی‌های کوچک نسخه 14 سسیتم‌عامل خود را، ماهی یک بار منتشر می‌کند. به‌روزرسانی نسخه 14.6 دقیقا یک‌ماه بعد از به‌روزرسانی نسخه 14.5 اتفاق افتاد و دور از انتظار نیست که همین رویه هم برای نسخه 14.7 ادامه داشته‌ باشد.

این به‌روزرسانی، احتمالا اوایل تیرماه منتشر می‌شود. البته که اگر انتظار کشیدن برای دریافت نسخه پایدار را دوست ندارید، می‌توانید نسخه آزمایشی را که درحال حاضر دردسترس همگان قرار دارد، دریافت کنید. در اینجا باید بگوییم که، احتمالا نسخه آزمایشی پایدار نخواهد بود و تمام ویژگی‌ها را هم نخواهد داشت. پس برای اکثر کاربران این کار پیشنهاد نمی‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: همه چیز درباره آپدیت بزرگ اپل(iOS 15)

ویژگی‌های iOS 14.7

یا آپدیت 14.7 به‌روزرسانی بزرگی نخواهد بود یا هنوز چیز‌هایی هست که درموردش نمی‌دانیم. در هرصورت در ادامه، ویژگی‌هایی را که در نسخه آزمایشی شاهدش بوده‌ایم، برایتان لیست کرده‌ایم.

قابلیت تغییر زمان‌سنج هوم‌پاد از طریق اپلیکیشن Home

هوم پاد اپل

یکی از ویژگی‌هایی که توسط وبسایت 9to5Mac مشاهده شده‌ است، قابلیت تغییر زمان‌سنج هوم‌پاد از طریق اپلیکیشن Home است. این ویژگی را می‌توان در پایین قسمت HomePod Alarms پیدا کرد. همچنین، می‌توانید برای زمان‌سنج‌های خود اسم انتخاب کرده، شمارش معکوس را از طریق اپلیکیشن مشاهده کنید و یا با یک ضربه آن را متوقف کنید.

جزئیات کیفیت آب و هوا

اپل جزئیات امتیازدهی کیفیت آب و هوا را از زمان انتشار نسخه 14 iOS به اپلیکیشن Weather آورد. ولی این ویژگی فقط در بعضی از کشورها فعال بود. از زمان انتشار نسخه 14.7، کاربرانی که نسخه آزمایشی را دریافت کرده‌اند، در کشورهایی مثل کانادا، هلند، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خبر از دیدن این امتیازدهی در این اپلیکیشن دادند.

پس اگر در کشورهای بالا زندگی می‌کنید، به‌زودی امکان فهمیدن کیفیت آب و هوا را در منطقه خود خواهید داشت و اگر جزو آن دسته نیستید، ممکن است تا موقعی که نسخه نهایی منتشر می‌شود؛ منطقه شما هم به این لیست اضافه شود.

درست کردن باگ‌های مرتبط با عمر باتری

با اینکه به‌طور مشخص بیان نشده‌ است اما انتظار می‌رود اپل مشکل خالی شدن باتری را که در آپدیت 14.6 بعضی از کاربران با آن مواجه شده بودند، در نسخه 14.7 رفع کند. البته مشخص نیست اپل با چه‌سرعتی این کار را انجام دهد.

3 در مورد “تمام چیزی که تابه حال در رابطه با به‌روزرسانی iOS 14.7 می‌دانیم”

  1. چرا ای او اس 15 رو نمیزنن . این ابدیتای یه دهمی فقط واسه رفع باگه . ادم از فضای تکراری سیستم عامل خسته میشه

    1
    1
    1. محمدرضا بهمرد

      معمولا آپدیت‌های کوچک برای رفع مشکلات امنیتی منتشر میشوند.
      منتظر آپدیت نهایی 15 تو شهریورماه باشین.

  2. چیه همش ابدیت الکی
    ای او اس خودش بهاندازه کافی مزخرف هست هی ابدیت میزنن امنیشو انگولک میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH