عرضه جهانی مانیتور گیمینگ فوق‌عریض هواوی MateView GT 165Hz

هواوی که اخیرا تعدای مانیتور از خانواده MateView را در چین معرفی کرده‌بود، حالا قرار است آن‌ها را برای عرضه جهانی آماده‌ کند. یکی از آن‌ها یک مانیتور خمیده و مناسب برای بازی‌است و دیگری مانیتوری صاف و بهینه‌شده برای افزایش بهره‌وری است.

مانیتور هواوی MateView GT

این مانیتور، اولین مانیتور گیمینگ هواوی است و برای کارهای مولتی‌مدیا هم بهینه شده است. پس می‌توان با این مانیتور، کارهایی مثل ویرایش ویدئو هم انجام داد. این مانیتور از یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 34 اینچی بهره‌ می‌برد که نسبت‌ ابعاد 21:9 ( با رزولشن 3440 در 1440 پیکسل) را داراست. انحنای این پنل ال‌سی‌سی 1500R است.

نرخ تازه‌سازی این مانیتور 165 هرتز بوده و دارای ویژگی‌های گیمینگی مثل Crosshairs و کنترل تاریکی محیط (با این ویژگی می‌توان نور محیط را بیشتر کرد تا دید بهتری را در بازی داشته باشید) است. این صفحه‌نمایش می‌تواند نرخ روشنایی 350 نیت را داشته باشد و نسبت کنتراستش هم 4000:1 خواهد بود.

مانیتور هواوی MateView GT

با پشتیبانی از HDR10، پوشش 90 درصدی DCI-P3 و پوشش 121 درصدی sRGB؛ باید بگوییم که کیفیت تصاویر عالی هستند. این مانیتور با DisplayPort 1.4 معرفی شده‌ است. برای نرخ تازه‌سازی پایین‌تر می‌توان از دو عدد پورت HDMI 2.0 هم استفاده کرد. دو عدد پورت USB-C هم در مانیتور تعبیه شده‌ که یکی از آن‌ها برای ورودی برق است.

مانیتور هواوی MateView GT

ماینتور گیمینگ جدید هواوی از یک ساندبار با اسپیکر‌های استریو بهره می‌برد. همچنین، دو عدد میکروفن هم درون این مانیتور تعبیه شده است که برای گفتگوی آنلاین مناسب است (همچنین می‌توانید هدست خود را هم از طریق جک 3.5 میلی‌متری به مانیتور وصل کنید). ساندبار از یک عدد نورپشت زمینه لمسی RGB هم بهره می‌برد که با آن می‌توان صدا را کم و زیاد کرد. همچنین این ساندبار، افکت‌های نوری قابل تنظیم را هم ارائه می‌دهد.

مانیتور هواوی MateView GT

ارتفای استند مانیتور تا 110 میلی‌متر قابل تنظیم است و می‌توان صفحه‌نمایش را با زاویه 5 تا 20 درجه کج کرد. در داخل جعبه، یک عدد آداپتور قدرتمند 135 وات و چند عدد کابل قرار داده شده است.

مانیتور هواوی MateView GT

مانیتور هواوی MateView GT در غرب، مرکز و شرق اروپا، مناطق اسکاندیناوی، روسیه، ژاپن، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و مناطق دیگر در دسترس خواهد بود.

ماینتور هواوی MateView

اگر قرار نیست از مانیتورتان برای چیزی مثل کانال یوتیوب گیمینگ استفاده کنید این مانیتور برای شما مناسب‌تر خواهد بود. این ماینتور از یک عدد صفحه‌نمایش صاف 28.2 اینچی IPS LCD بهره می‌برد که نسبت‌ ابعاد 3:2 را با رزولوشن 3840 در 2560 به کاربر ارائه می‌دهد.

مانیتور هواوی MateView

علاوه بر شارپ‌تر بودن تصاویر، این مانیتور همچنین نرخ روشنایی 500 نیت با گواهینامه DisplayHDR 400 و flicker-free DC dimming را داراست. البته کنتراست تعریفی ندارد و نرخ آن 1200:1 است. البته این مانیتور، از عمق رنگ 10 بیت، پوشش 98 درصدی DCI-P3 و پوشش 100 درصدی sRGB پشتیبانی می‌کند.

مانیتور هواوی MateView از یک عدد USB-C برای پخش ویدئو و شارژ کردن بهره می‌برد. این یعنی می‌توانید لپ‌تاپ و یا گوشی خود را با یک عدد کابل به این مانیتور وصل کنید. همچنین از اتصال وایرلس OneHop هم بهره می‌برد که با این ویژگی می‌توان محتویات گوشی خود را برروی مانیتور نشان دهید.

مانیتور هواوی MateView

برای استفاده دسکتاپ از این مانیتور، می‌توان از یک mini DisplayPort 1.2 و یک پورت HDMI 2.0 استفاده کرد که پورت HDMI، فقط نرخ تازه‌سازی 50 هرتز را با رزولوشن کامل ارائه می‌دهد و اگر می‌خواهید تصاویر را با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز به‌نمایش درآورید، باید از USB-C و یا DisplayPort استفاده کنید. علاوه بر این‌ها، این ماینتور از دو عدد پورت USB-A 3.0 هم بهره می‌برد که می‌توانید کیبورد و یا ماوس خود را به آن متصل کنید.

در این مدل، بلندگوهای بهتری هم استفاده شده‌ است. اضافه بر این، دو عدد میکروفن هم درون این مانیتور تعبیه شده که می‌توانید صدایتان را تا فاصله 4 متری دریافت کنند؛ یا می‌توانید هدست خود را به‌وسیله جک 3.5 میلی‌متری به مانیتور وصل کنید.

مانیتور هواوی MateView

در جعبه مانیتور یک عدد آداپتور برق 135 واتی قرار داده‌ شده که یعنی این مانیتور می‌تواند خروجی 65 واتی را به‌وسیله پورت USB-C ارائه دهد.

2 در مورد “عرضه جهانی مانیتور گیمینگ فوق‌عریض هواوی MateView GT 165Hz”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH