چه افرادی در اینستاگرام به درخواست فالو شما بی‌توجه بوده‌اند؟

با این آموزش می‌توانید تمامی درخواست هایی را که برای فالو کردن دیگران در اینستاگرام داده‌اید و آنها تایید یا رد نکرده‌اند، مشاهده کنید.

اینستاگرام برای مدیریت پیج‌های شخصی، قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار داده که بسیاری از وجود این قابلیت‌ها بی خبر هستند. به طور مثال شما می‌توانید در اینستاگرام، افرادی را که به آن‌ها درخواست فالو داده‌اید و آن‌ها هیچ واکنشی نسبت به این درخواست شما نداشته‌اند را مشاهده کنید.

ما در مورد افرادی حرف می‌زنیم که به آن‌ها درخواست فالو داده‌ایم، اما درخواست ما نه قبول شده و نه حذف، در واقع فرد مقابل هیچ واکنشی نسبت به این در خواست نداده یا شاید اصلا متوجه درخواست شما نشده است.

اگر نمی‌خواهید متنی بخوانید، می‌توانید از طریق ویدئو کوتاه زیر با این راه‌کار آشنا شوید:

برای دیدن این افراد، از اپلیکیشن اینستاگرام، وارد Setting شوید، به بخش Security وارد شوید و از قسمت Data and History از پایین صفحه، گزینه Access Data را انتخاب کنید. در این بخش به اطلاعات بسیار زیادی می‌توانید دست پیدا کنید.

به طور مثال با لمس گزینه Password Changes تعداد و تاریخ تغییر پسورد اکانت خود را می‌توانید مشاهده کنید یا در بخش Former Usernames تمامی یوزرنیم‌هایی که قبلا برای خود انتخاب کرده بودید و حالا تغییر دادید، قابل مشاهده هستند. در قسمت Former bio text هم می‌توانید بیوگرافی‌های قبلی خود را ببینید.

اما در کنار این موارد، بخشی به نام Connections وجود دارد که در آن اطلاعاتی از درخواست فالو، فالوورها، افرادی که شما را فالو کردند، هشتگ‌هایی که شما فالو کردید و… در آن وجود دارد.

در این بخش با انتخاب گزینه Current follow requestes تمامی درخواست‌های شما برای فالو کردن دیگران که تا کنون تایید یا رد نشده است را می‌توانید مشاهده کنید. در این بخش تمامی افرادی که از زمان ساخت حساب کاربری شما که ممکن است برای سال‌ها پیش باشد، به آن‌ها درخواست داده‌اید و درخواست شما بی‌پاسخ مانده قابل مشاهده هستند.

همچنین دیگران نیز می‌توانند درخواست‌هایی که به شما داده‌اند و شما تایید یا رد نکرده‌اید را ببینند، اگر می‌خواهید از این لیست حذف شوید، باید درخواست دیگران را تایید کنید یا برای رد درخواست گزینه Delete را بزنید، در این حال نام شما از لیست دیگران حذف خواهد شد.

22 در مورد “چه افرادی در اینستاگرام به درخواست فالو شما بی‌توجه بوده‌اند؟”

      1. اقا سعید کلا اینستا این بخشش حذف شده یه راهی پیدا کنید یه برنامه چیزی که بتونیم اونایی که درخواست فالمون قبول نکردن گیر بیاریم

        11
    1. سعید صانعی

      ببینید در این آموزش متوجه میشید که چه افرادی درخواست رو ندیدند ، چون اگه طرف مقابل درخواست رو تایید یا رد کرده باشه اسم شما در این لیست نیست، بنابرین اگر نام طرف مقابل در این لیست باشه یعنی احتمالا درخواست شما رو ندیده، یا دیده ولی رد نکرده

      5
      7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH