سرویس PlayStation Plus Video Pass چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت سونی در حال حاضر مشغول کار بر روی پروژه‌های گوناگونی است تا بتواند تجربه بهتری را به کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ارائه دهد. یکی از این موارد، PlayStation Plus Video Pass بوده که قصد داریم در این مطلب توضیحاتی را در رابطه با آن به شما ارائه دهیم.

PlayStation Plus Video Pass چیست؟

PlayStation Plus Video Pass یکی از سرویس‌های ویدیویی جدید سونی بوده که اکنون در لهستان در حال تست است. نیک مگوایر (Nick Maguire)؛ سرپرست جهانی اشتراک‌های این شرکت می‌گوید که فعلا مشغول پیدا کردن بینش‌ها و ترجیحات کاربران بوده تا بتوانند بقا و زیست‌پذیری این پروژه را مشخص کنند.

در فاز آزمایشی این پروژه که قرار است تا یک سال ادامه داشته باشد، کاربران لهستانی این سرویس به 21 سریال و فیلم متعلق به Sony Pictures دسترسی خواهند داشت. جهت استریم این محتواها، کاربران باید افزونه Video Pass را بر روی پلی‌استیشن 4 یا 5 خود نصب کرده و سپس با استفاده از اطلاعات PSN خود، وارد شوند.

PlayStation Plus Video Pass

محتواهای قابل دسترسی در این سرویس

از فیلم‌های مشهور موجود در PlayStation Plus Video Pass می‌توان به Jumanji: The Next Level، Bloodshot ،Charlie’s Angels ،Zombieland 2: Double Tap و Venom اشاره کرد. سریال‌های تلویزیونی نیز شامل SuperMansion (فصل 1 الی 3)، Future Man (فصل 1 الی 3)، Deadly Class (فصل 1)، Community (فصل 1 الی 6)، SWAT (فصل 1 الی 2) و Lost Girl (فصل 1 الی 5) می‌شوند. این محتواها دارای یک چرخش سه ماهه هستند.

تسلط هر چه بیشتر بر دنیای فیلم‌ها نه‌تنها برای سونی درآمد بیشتر، بلکه وفاداری بیشتری را نیز از جانب مشتری‌ها به همراه خواهد داشت. این در حالی است که این شرکت به استناد به تغییر در تقاضای مشتریان، فروش فیلم و سریال در PlayStation Store را متوقف کرده است. همچنین این شرکت در چند ماه گذشته مشغول جداسازی بخش ویدیویی خود بوده است.

تاریخ توقف فروش فیلم در فروشگاه پلی‌استیشن، 9 شهریور 1400 (31 اوت 2021) خواهد بود. البته کاربرانی که پیش از این تاریخ خریدی انجام داده‌اند، همچنان می‌توانند بر روی کنسول‌ها و گوشی موبایل خود به این محتواها دسترسی پیدا کنند.

آیا ویدیوهای فروشگاه پلی‌استیشن به Video Pass نیز خواهند آمد؟

PlayStation Plus Video Pass

در صورت راه‌اندازی نهایی این سرویس، هنوز معلوم نیست که آیا ویدیوهای فروشگاه پلی‌استیشن نیز بر روی آن موجود خواهند شد یا خیر، اما نقشه‌هایی جهت لایسنس کردن این محتواها برای اشخاص ثالث، وجود دارند. Sony Pictures بریتانیا، فروش کانال‌های رایگان (FTA) خود به Narrative Capital را که یک شرکت سرمایه‌گذاری رسانه‌ای در ایالات متحده بوده، اعلام کرده است.

بخش Sony Pictures Entertainment نیز قراردادهای لایسنس را با Netflix و Disney به امضا رسانده و بدین ترتیب ویدیوهای آن نیز بر روی این 2 پلتفرم، به نمایش درخواهند آمد. در نهایت بهتر است که جهت مشاهده نتیجه نهایی، منتظر گذر زمان بمانیم.

1 در مورد “سرویس PlayStation Plus Video Pass چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟”

  1. شلوغ بازی الکیه. بجای اینکه فیلم هارو وارد پلی استیشن کنن . بازیارو تتوسعه بدن و یا کلیپ گیمر های بزرگو بزارن یه استریم داخلی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH