سریال با موضوع دزدان دریایی

معرفی سه سریال برتر با موضوع دزدان دریایی و جزیره گنج

در این مقاله با معرفی سه سریال برتر و جذاب با موضوع اقیانوس نوردی، دزدان دریایی و جزیره گنج همراه ما باشید. شما می‌توانید مقاله معرفی بهترین سریال های جهان را نیز در آی‌تی‌رسان بخوانید.

اقیانوس، جزیره گنج و دزدان دریایی برای هر کدام از ما معنایی خاص دارد، این کلمات بعضی‌ها را یاد رمان جزیره گنج می‌اندازد که در زمان بچگی برایمان تعریف می‌کردند، برخی‌ها به یاد بازی اساسینز کرید بلک فلگ و کاراکتر جذاب ادوارد می‌افتند، البته طرفداران بازی‌های ویدیویی با پلی‌استیشن 2 و 3، بازی آنچارتد و ماجراجویی‌های نیتن دریک را نیز به یاد خواهند آورد، برخی نیز به دوران فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب می‌روند و بازی خاص و فراموش نشدنی جانی دپ را در سر خود مرور می‌کنند.

در طول تاریخ، داستان‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های زیادی با موضوع دریانوردی، دزدان دریایی و پیدا کردن گنج در اقیانوس‌ها تولید شده، این سبک از داستان‌ها همواره جذابیت‌های فراوانی برای مردم دارد و مخاطبان فراوانی پای اینگونه از فیلم‌ها می‌نشینند.

جذابیت این سبک از داستان‌ها به موقعیت دریانوردی، کشتی‌رانی و مبارزه با افراد شرور در دریا باز می‌گردد، اتفاقی که تقریبا همه ما تا کنون تجربه نکردیم و علاقه داریم تا در یک داستان خوب، همراه با کاراکترهای اصلی در این ماجراجویی‌ها همراه شویم.

این مطلب را نیز مطالعه کنید: معرفی 10 سریال برتر در حال پخش

به همین بهانه قصد داریم داریم تا این مطلب، سه سریال جذاب با موضوع اقیانوس نوردی، دزدان دریایی و پیدا کردن گنج را به شما معرفی کنیم، این سریال‌ها برای طرفداران دنیای اقیانوس، کشتی‌ها و دزدان دریایی قطعا جذاب خواهد بود، پس اگر شما هم به این داستان‌ها علاقه دارید با آی‌تی‌رسان و معرفی سه سریال برتر با موضوع دزدان دریایی ، اقیانوس نوردی و جزیره گنج همراه ما باشید:

سریال Black Sails

شبکه Starz

تعداد فصل: 4 (38 اپیزود)

سال شروع و پایان: 2014-2017

امتیاز IMDB: امتیاز 8.2 از 96 هزار رای

سریال Black Sails یا بادبان‌های سیاه را می‌توان یکی از بهترین سریال‌های تاریخ با موضوع دزدان دریایی و اقیانوس نوردی عنوان کرد، سریالی که شباهت بسیاری به مجموعه دزدان دریایی کارائیب یا بازی اساسینز کرید بلک فلگ دارد.

سریال با موضوع دزدان دریایی

در سریال Black Sails به عصر طلایی دزدان دریایی یعنی اوایل قرن هشتم می‌روید. در این زمان دریای کاراییب در شمال اقیانوس اطلس به زمین جنگ میان برترین کاپیتان‌ها، دریا نوردان و دزدان دریایی تبدیل شده بود. در سریال بادباد‌های سیاه، کاپیتان فلینت با بازی توبی استفنز به دنبال پیدا کردن گنج بزرگ یک کشتی اسپانیایی است که البته او رهبری جزیره بی‌قانون را نیز به عهده دارد، جزیره‌ای که امپراطوری بریتانیا به دنبال بازپس‌ گیری آن است.

سریال Black Sails پیش درآمدی از رمان مشهور جزیره گنج است که توسط جاناتان استاینبرگ و رابرت لوین در 4 فصل برای شبکه Starz تولید شد.

سریال Vikings

شبکه: هیستوری و آمازون پرایم

تعداد فصل: 6 (96 اپیزود)

سال شروع و پایان: 2013 تاکنون

امتیاز IMDB: امتیاز 8.5 از 450 هزار رای

این مطلب را نیز مطالعه کنید: معرفی سه مینی سریال برای تعطیلات

سریال وایکینگز همانطور که از نامش پیداست، به عصر وایکینگ‌ها در اسکاندیناوی رفته تا روایت‌گر داستانی جنگجویانه و درام در خشکی و دریا باشد. در این سریال شخصیت راگنار لاثبروک به عنوان یک واکینگز کشاورز و دلاور، به پا می‌خیزد و با متحد کردن قبیله‌های مختلف یک امپراطوری را تشکیل داده و از راه دریا به دنبال حمله به انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی، برای غارت و گسترش قلمرو خود است.

این سریال همه چیز را در خود جای داده، در طول تماشای آن با فراز و فرودهای مختلفی همراه خواهید شد، اتفاقات ناخواسته و ناگهانی به همراه خشونت از جمله خصوصیت‌های این سریال هستند که آن را به یک سریال تاریخی و جذاب تبدیل کرده است. واکینگز به طور قطع یکی از بهترین سریال های در حال پخش است. اگر به سریال‌های تاریخی و جنگجویانه با چاشنی اقیانوس نوردی علاقه دارید، وایکینگز را از دست ندهید.

سریال Crossbones

شبکه: NBC

تعداد فصل: 1 (9 اپیزود)

سال شروع و پایان: 2014

امتیاز IMDB: امتیاز 6.5 از 6 هزار رای

داستان سریال Crossbones در سال 1729 در جزیره‌ای ناشناخته به نام سانتا کمپانا شکل می‌گیرد، مکانی که به بهشت فاضله دزدان دریایی مشهور بود. در این سریال کاراکتر ادوارد تیچ با بازی جان مالکویچ که نقشش اقتباسی از شخصیت ریش سیاه است، در قامت یک دزد دریایی شرور در این جزیره حکومت می‌کند و تمامی دزدان دریایی از قوانین او تبعیت می‌کنند. در آن زمان نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا بر اکثریت دریاها تسلط داشت اما کاپیتان ریش سیاه به دنبال آن بود تا با ابزارهای مخفی خود، گستره حکومتش را افزایش دهد.

سریال با موضوع دزدان دریایی

بلک بیرد یا ریش سیاه نام یک کاپیتان مشهور انگلیسی در اواخر قرن 1600 و اوایل قرن 1700 میلادی بود که با زیرکی خود به مناطق بسیاری حکومت می‌کرد، در داستان‌های مختلف کاراکترهای زیادی مانند کاپیتان اسپارو در فیلم دزدان دریایی کارائیب و کاپیتان بلک بیرد در بازی اساسینز کرید بلک فلگ بر اساس این شخصیت اقتباس گرفته شده‌‌اند.

5 در مورد “معرفی سه سریال برتر با موضوع دزدان دریایی و جزیره گنج”

  1. اون تاثیری که سه گانه دزدان دریایی کارائیب رو سینما،گیم و …گذاشت،بعیده با این سریالا تکرار بشه.

    4
    7
  2. وایکینگ خیلی خیلی عالیه
    واسه طرفداراش سریال مارکوپولو رو پیشنهاد میکنم. درگیری های واقعی و قشنگی داره

    3
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH