نگاهی به فصل هفتم بازی فورتنایت و Battle Pass

همان‌طور که می‌دانید، فصل هفتم بازی محبوب فورتنایت به‌تازگی منتشر شده است و با خود، ویژگی‌ها و یک عالمه چیز جدید به ارمغان آورده است. در این فصل، تغییرات کلی در بتل‌پس به وجود آمده که در این مقاله نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم. پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اجازه دهید همین اول کار به شما بگویم، بازی در این فصل به معنای واقعی کلمه: ترکانده؛ بالاخره بعد از مدت‌های خیلی زیاد بازی فورتنایت، از آن ظاهر رنگی و خیلی شاد و روشن، دور شده است و کمی دارک‌تر به نظر می‌رسد.

تم این فصل از بازی، همان‌طور که اگر بازی را آپدیت کرده باشید؛ حمله فضایی‌هاست، می‌توان یک سفینه بزرگ را در آسمان دید و اینکه می‌توانید سفینه‌های ر‌ها شده را در مپ بازی ببینید و از آن‌ها، استفاده کنید.

Battle Pass

fortnite season 7 battle pass

بتل‌پس همچنان، همان ۹۵۰ وی‎باکس قیمت دارد؛ که می‌توانید با پرداخت این مقدار، بتل‌پس را بخرید. در همان ابتدا که بتل‌پس را خریداری کنید؛ یک اسکین بسیار زیبای سفید و بنفش را می‌گیرید که این اسکین، از قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی، برخوردار است. شکل بتل‌پس، به‌طوری کلی تغییر کرده است؛ به این صورت که در این فصل، شما هر لولی که به‌دست می‌آورید؛ به شما ۵ بتل‌استار داده می‌شود؛ اما بتل‌‎استار به چه عنوان استفاده خواهد شد؟

شما زمانی که به صفحه بتل‌پس می‌روید و ریواند‌ها را می‌بینید، علامت ستاره کوچکی، کنار هرکدام از آیتم‌ها، یا همان ریواند‌ها؛ خواهید دید. با به‌دست آوردن بتل‌استار، می‌توانید آیتم‌ها را باز کنید.
شما، زمانی که به لول ۱۰ برسید، به صفحه دوم بتل‌پس خواهید رسید.

کل بتل‌پس، ۱۰ صفحه است که در هر صفحه یک اسکین زیبا، یک تم برای اسلحه، یک گلایدر، یک کیف پشتی و ۱۰۰ وی‎باکس وجود دارد. در بعضی از صفحه‌ها مقدار بیشتری وی‎باکس موجود است.
البته، این‌ها تمام آیتم‌های بتل‌پس نیستند و می‌توانید، خودتان آن‌ها را ببینید.

به نظر شخصی بنده، بهترین صفحه بتل‌پس، آخرین صفحه آن یعنی صفحه ۱۰ است، که این صفحه به شکلی، تم انیمیشن جذاب (ریک و مورتی) را دارد، که اسکین این صفحه، دقیقاً ریک شخصیت اصلی این انیمیشن است و هم‌چنین، کوله‌پشتی جذابی که در تیزر این فصل هم بود، را خواهید دید. نظر شما در رابطه با این فصل چیست؟

2 در مورد “نگاهی به فصل هفتم بازی فورتنایت و Battle Pass”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH