Oculus فیس‌بوک عنوان بهترین بازی VR بتل‌ رویال را از Bigbox VR خریداری کرد

تصور اینکه ژانر Battle Royale چقدر می‌تواند گسترش یابد دشوار است، اما با وجود بسیاری از بازی‌های محبوب در این ژانر، اجتناب ناپذیر است که پلتفرم‌های جدید مانند واقعیت مجازی به موفقیت آن نیاز نداشته باشند.

Population: One به‌عنوان یک بازی 24 نفره و با گیم‌پلی به‌مانند Fortnite موفق‌ شده به عنوان یک ضربه VR موفقیت آمیز وارد عرصه گیم شود و اکنون Oculus فیس‌بوک توسعه‌دهنده آن، Bigbox VR را به زیر‌مجموعه خود اضافه کرد.

Devindra Hardawar در پاییز گذشته به‌سرعت عاشق این بازی شد و به خصوص از ویژگی‌های کراس پلتفرم آن لذت برد. طبق یک پست وبلاگ، Pop: One در تمام سیستم عامل‌های فعلی VR پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین حتی اگر از هدست غیر فیس‌بوکی استفاده کنید، بازهم می‌توانید این بازی را اجرا کنید.

تیم Bigbox VR به کار خود ادامه می‌دهد تا این بازی هرچه بیشتر گسترش یابد حتی هنگام توسعه پروژه‌های جدید کمپانی. همانطور که Upload VR بیان می‌کند، مدل کسب و کار فعلی این عنوان Bigbox VR نیز با استفاده از سیستم پرداخت محتوای غیرقابل بازکردن همچون “Battle Pass” از عناوینی مانند Fortnite و سایر بازی‌های سبک بتل‌رویال پیروی می‌کند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که چگونه این بازی در مرور‌ زمان پیشرفت می‌کند، به خصوص اگر گرافیک‌های آن برای استفاده از سخت افزار‌های قدرتمندتر هدست‌های واقعیت مجازی در آینده ارتقا یابد.

آخرین استودیوی بزرگی که Oculus خریداری کرد، Lone Echo Ready در معامله‌ای بود که ژوئن گذشته اعلام شد، بنابراین این مورد نیز نشانه‌ای است که فیس‌بوک هزینه‌های خود را برای یافتن محتوای جذاب‌تر و استودیو‌های بزرگ‌تر برای پلتفرم VR خود ادامه خواهد داد.

2 در مورد “Oculus فیس‌بوک عنوان بهترین بازی VR بتل‌ رویال را از Bigbox VR خریداری کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH