شرکت ویستور تک به صورت رسمی معرفی شد!

VISTORTECH

در مراسمی که یکشنبه شب و در محل هتل پارسیان اوین با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران ۱۰ شرکت آی‌تی کشور برگزار گردید، شرکت ویستور تک ورود رسمی خود به بازار محصولات فناوری را اعلام نمود. در این سمینار که بیشتر به بحث و بررسی سایت این شرکت گذشت، بر لزوم پرداختن به مباحث مهمی چون آشنا ساختن صحیح مصرف کنندگان با محصولات و کالاهای جدید کمپانی‌ها تاکید شد.

در ابتدای مراسم حمید رضا اصغری، مدیر عامل شرکت ویستورتک در سخنرانی خود ضمن تشکر از اهالی صنعت تکنولوژی و خبرنگاران حاضر در مراسم، از اهمیت بازارسازی و جریان سازی در فروش محصولات در عصر حاضر سخن گفتند. این سمینار با سخنرانی حسین غروی، نایب رئیس کمیسیون سخت افزار مجمع واردات و همچنین دکتر محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در ارتباط با روش‌های نوین بازاریابی ادامه پیدا کرد.

شرکت ویستورتک به همراه وب‌سایت رسمی این شرکت، قرار است تا حوزه فناوری اطلاعات و بررسی‌های تخصصی آن فعالیت کند و قصد دارد تا با سرویس‌های خود پلی میان مصرف کنندگان محصولات تکنولوژیک و تولید کنندگان آن باشد، جدیدترین تکنولوژی‌های روز را مورد بررسی و تحلیل قرار داده و مصرف کنندگان تکنولوژی را جهت انتخاب محصول بهتر ومناسب‌تر یاری رساند.

2 در مورد “شرکت ویستور تک به صورت رسمی معرفی شد!”

  1. چه عجب یکی از وبسایت های حوزه تکنولوژی مراسم برای معرفی خودش برگزار کرد
    این نشون دهنده پشتوانه و اقتدار این مجموعه هست
    تا حالا کدوم سایتی از این کارا کرده ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH