آموزش پیدا کردن تاریخ دقیق ساخته شدن پیج اینستاگرام

به جرأت می‌توان گفت که شبکه اینستاگرام از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در جهان است و کاربران بی‌شماری از سراسر دنیا در آن فعالیت می‌کنند. از این شبکه اجتماعی جذاب، به راحتی می‌توان کسب درآمد نیز انجام داد.

اصولاً در اینستاگرام راز و رمزهای کشف نشده زیادی نهفته است و واقعاً گستردگی‌های زیادی را در خود داراست. از نظر پشتیبانی و پاسخگویی، اینستاگرام را می‌توان از بهترین اپلیکیشن‌هایی دانست که پشتیبانی مناسب از کاربران خود را دارد.

اینستاگرام در حین گستردگی که در فضای خود دارد، اطلاعات کاربران خود را نیز در صورت تمایل آن‌ها، به صورت ایمیل نیز ارسال می‌کند و همچنین تمامی اطلاعات ورود و خروج شما را نیز در خود ذخیره خواهد کرد.

شاید تا به حال برای شما و یا خیلی از افراد دیگر این دنیا، سوال پیش آمده باشد که از کجا بفهمم که کی وارد اینستاگرام شده‌ام و بر چه اساسی سر از قدمت اکانت خود در‌آورم؟ اینستاگرام برای کاربران خود امکانات زیادی را محیا کرده تا به راحتی برای آن چه که در این شبکه اجتماعی به عنوان یک موضوع یا سوال تبدیل شده، پاسخ دریافت کنند.

در ادامه به معرفی روشی خواهیم پرداخت که به شما این امکان را می‌دهد تا از تاریخ و ساعت اولین ورود خود به اینستاگرام، به راحتی آگاه شوید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

روش پیدا کردن تاریخ ورود به اینستاگرام

یکی از قابلیت‌های جالب و دانستنی شبکه اینستاگرام، ذخیره مو به موی کارها و فعالیت و ورود شماست. برای پیدا کردن تاریخ ورود خود به این شبکه اجتماعی باید طبق مراحلی که در ادامه شرح خواهیم داد، عمل کنیم:

  1. ابتدا وارد صفحه اصلی اکانت خود شده و از منوی همبرگری بالا (که به صورت 3 خط موازیست) گزینه Settings را انتخاب نمایید.
  2. وارد بخش Security شده و در قسمت Data and History، گزینه Access Data را انتخاب نمایید.
  3. در قسمت Account Info، واژه Data Joined را ملاحظه خواهید کرد که به شما تاریخ ورودتان را نمایش خواهد داد.

به همین راحتی می‌توانید متوجه شوید که تاریخ دقیق ورودتان به اینستاگرام چه زمانی بوده و در واقع قدمت اکانت شما چقدر است.

3 در مورد “آموزش پیدا کردن تاریخ دقیق ساخته شدن پیج اینستاگرام”

    1. پدرام مقدمی

      قطعاً موضوع مهمی نباید برای خیلی از دوستان به نظر برسه، منتها فردا روزی اگر اکانتتون بسته شه یا اتفاقی بیفته، ممکنه ازتون سوال کنه که کی عضو شدید تا مطمئن شه اکانت خودتونه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH