آیفون SE 3 با تراشه‌ A14 و فناوری 5G در نیمه اول سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد

تا بدین لحظه هنوز جانشینی برای اسمارت‌فون مقرون به صرفه‌ آیفون SE 2020 معرفی نشده است. اما گزارشاتی که از دو منبع خبری MacRumors و DigiTimes منتشر شده است، اطلاعات بیشتری از آیفون SE 3، که یک اسمارت‌فون جمع‌و‌جور و مقرون‌به‌صرفه است، ارائه می‌نماید.

آیفون SE 3 در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد شد

منابع خبری DigiTimes، آنچه که پیش‌تر توسط بسیاری از تحلیل‌گران در مورد آیفون SE 3 بیان شده بود را تائید نمودند (حداقل اطلاعاتی که تحلیلگر معتبر صنعت Ming-Chi Kuo در این مورد به اشتراک گذاشته بود). ماه گذشته، Ming-Chi Kuo اظهار داشت که آیفون SE 3 در نیمه اول سال 2022 با پشتیبانی از 5G روانه بازار خواهد شد. اکنون نیز منابع خبری DigiTimes این اطلاعات را مجددا مطرح و تأیید کرده‌اند.

انتظار می‌رود آیفون SE 3 مجهز به تراشه فوق‌العاده A14 Bionic باشد. شایان ذکر است که در حال حاضر سری قدرتمند آیفون 12 از این چیپست قدرتمند بهره می‌برد. در عین حال مشخصات فنی دیگر این گوشی هوشمند، به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که این اسمارت‌فون گزینه‌ای اقتصادی برای کاربران اپل باشد. همچنین انتظار می‌رود آیفون SE 3 از فناوری 5G نیز بهره‌مند باشد.

منابع مذکور همچنین این مسئله را تأیید نموده‌اند که آیفون SE 3 مشابه نسل قبل خود، دارای حسگر Touch ID و دکمه فیزیکی صفحه اصلی است و طراحی آن نیز کاملاً مشابه مدل قبل خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که اندازه صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند 4.7 اینچ خواهد بود.

بر مبنای گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد آیفون SE 3 رقیبی برای بهترین گوشی‌های هوشمند دارای فناوری 5G خواهد بود. سال گذشته شرکت اپل آیفون SE 2020 را با طراحی مشابه آیفون 7 و آیفون 8 و همراه با چیپست A13 Bionic روانه بازار کرد. اکنون نیز به نظر می‌رسد که اپل استراتژی خود را در مورد جانشین این اسمارت‌فون تغییر نخواهد داد.

از سویی دیگر اما، برخی کاربران امیدوارانه منتظر بازگشت دکمه Touch ID به این گوشی هوشمند بودند، که در آیفون SE که سال گذشته به بازار آمد، وجود نداشت. برطبق شایعات مطرح شده می‌توان انتظار داشت که این اتفاق با عرضه آیفون SE در سال 2023 رخ دهد. در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره آیفون SE 3 منتشر نشده است.

2 در مورد “آیفون SE 3 با تراشه‌ A14 و فناوری 5G در نیمه اول سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH