اپل به‌روزرسانی iOS 14.7 با قابلیت پشتیبانی از پک باتری MagSafe را منتشر کرد

امروز شرکت اپل به‌روزرسانی iOS 14.7 برای کلیه مدل‌های مورد پشتیبانی آی‌فون را منتشر کرد. این در حالیست که به‌روزرسانی متناظر iPadOS 14.7 برای تبلت‌های آی‌پد هنوز منتشر نشده است.

این پدیده تا حدی عجیب است؛ زیرا 2 آپدیت فوق معمولا به‌صورت همزمان منتشر می‌شوند. با این‌حال به احتمال فراوان به‌روزرسانی iPadOS 14.7 نیز در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

iOS 14.7 با قابلیت پشتیبانی از پک باتری MagSafe منتشر شده است. این ابزارجانبی چند روز قبل به‌صورت کاملا بی سروصدا عرضه شد. پک باتری MagSafe با گوشی‌های آی‌فون 12، آی‌فون 12 مینی، آی‌فون 12 پرو و آی‌فون 12 پرو مکس سازگاری دارد.

نرم‌افزار جدید از مشخصه Apple Card Family نیز رونمایی می‌کند. این مشخصه به کاربران امکان می‌دهد که محدودیت‌های اعتباری را ترکیب نموده و یک حساب‌کاربری مشترک را با کاربر فعلی Apple Card به اشتراک بگذارد. همچنین مشخصه فوق امکان مدیریت تایمرهای روی هوم‌پاد از طریق اپلیکیشن هوم را فراهم می‌کند.

علاوه بر این برنامه‌های Weather و Maps قادر به دریافت اطلاعات کیفیت هوا از کشورهای کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، کره‌جنوبی و اسپانیا هستند. نهایتا اکنون کتابخانه پادکست‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا تمامی نمایش‌ها یا صرفا موارد فالو شده را تماشا کنند.

مطابق پیش‌بینی‌ها این به‌روزرسانی شامل مجموعه‌ای از اصلاحات مربوط به باگ‌ها است. فقدان گزینه Share در منوی لیست پخش اپل موزیک، توقف غیرمنتظره پخش صوتی بدون اتلاف اپل موزیک و دالبی آتموس، محو شدن پیام سرویس باتری پس از راه‌اندازی مجدد برخی مدل‌های آی‌فون 11 و نمایش اطلاعات نامعتبر توسط نمایشگر بریل هنگام نگارش پیام‌های ایمیل از جمله این باگ‌ها محسوب می‌شوند.

یقینا این آپدیت بزرگترین به‌روزرسانی تاریخ اپل به‌شمار نمی‌رود؛ اما نصب آن در اسرع وقت احتمالا به اندازه کافی توجیه‌پذیر خواهد بود. در صورت عدم دریافت پیام آپدیت روی هندست خود برای دریافت این آپدیت به‌صورت دستی کافیست به مسیر Settings > General > Software Update بر روی گوشی آی‌فون خود مراجعه نمایید.

1 در مورد “اپل به‌روزرسانی iOS 14.7 با قابلیت پشتیبانی از پک باتری MagSafe را منتشر کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH